1
Enquiry period
with 04.12.2024 16:06
to 09.12.2024 16:01
2
Bidding period
with 09.12.2024 16:01
to 18.12.2024 18:01
3
Auction
19.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 436 333,33 MDL
Period of clarifications: 4 Dec 2024, 16:06 - 9 Dec 2024, 16:01
Submission of proposals: 9 Dec 2024, 16:01 - 18 Dec 2024, 18:01
Auction start date: 19 Dec 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Bălți) mun. Bălți, str. Hotinului nr. 43. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 2) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Fălești) or. Fălești, str. 1 mai nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 3) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Sîngerei) or. Sîngerei,str.Testemițanu nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00-14:00) Fără pază fizică în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători. ATRIBUȚIILE PRESTATORULUI: l. Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare; 5. Asigurarea agenților de pază cu dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimație, ecuson și registre necesare postului; 6. Instruirea agenților de pază în modul de comunicare cu cetățenii și personalul instanței; 7. Instruirea agenților de pază în asigura ordinea și liniștea la obiectul păzit, intervenind politicos, dar ferm, pentru aplanarea oricărui conflict luând măsurile ce se impun; 8. Să aducă la cunoștință imediat conducerii autorității contractante și șefului său ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, în timpul prestării serviciului și despre măsurile întreprinse; 9. În caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, inclusiv, în caz de calamități naturale; 10. Să sesizeze poliția în legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul beneficiarului; 11. Să păstreze secretul profesional cu privire la datele confidențiale legate de activitatea instanței; 12. Agenții de pază să fie respectuoși în raporturile de serviciu atît cu angajații beneficiarului, cît și cu cetățenii. Beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Web site
---
The contact person
Full name
Munteanu Vasile
Contact phone
069065856
Purchase data
Date created
Date modified
4 Dec 2024, 16:06
Estimated value (without VAT)
436 333,33 MDL
The minimum downward of the price
4 363,33 MDL
Achizitii.md ID
21319670
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Contract period
1 Jan 2025 00:00 - 31 Dec 2025 00:00
List of positions
1)
Title
1) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Bălți) mun. Bălți, str. Hotinului nr. 43. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 2) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Fălești) or. Fălești, str. 1 mai nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 3) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Sîngerei) or. Sîngerei,str.Testemițanu nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00-14:00) Fără pază fizică în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători. ATRIBUȚIILE PRESTATORULUI: l. Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare; 5. Asigurarea agenților de pază cu dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimație, ecuson și registre necesare postului; 6. Instruirea agenților de pază în modul de comunicare cu cetățenii și personalul instanței; 7. Instruirea agenților de pază în asigura ordinea și liniștea la obiectul păzit, intervenind politicos, dar ferm, pentru aplanarea oricărui conflict luând măsurile ce se impun; 8. Să aducă la cunoștință imediat conducerii autorității contractante și șefului său ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, în timpul prestării serviciului și despre măsurile întreprinse; 9. În caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, inclusiv, în caz de calamități naturale; 10. Să sesizeze poliția în legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul beneficiarului; 11. Să păstreze secretul profesional cu privire la datele confidențiale legate de activitatea instanței; 12. Agenții de pază să fie respectuoși în raporturile de serviciu atît cu angajații beneficiarului, cît și cu cetățenii. Beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent. CPV: 79713000-5 - Guard services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
202412041602_Anunt de participare Paza 2025.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare Paza 2025.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041603_DUAE paza 2025.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE paza 2025.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041602_Anunt de participare Paza 2025.docx
Bidding Documents
Anunt de participare Paza 2025.docx
4.12.24 16:06
202412041602_doc.standard servicii paza 2025.docx.semnat.pdf
Bidding Documents
doc.standard servicii paza 2025.docx.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041602_doc.standard servicii paza 2025.docx
Bidding Documents
doc.standard servicii paza 2025.docx
4.12.24 16:06
202412041602_DUAE paza 2025.doc
Bidding Documents
DUAE paza 2025.doc
4.12.24 16:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 435 306 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications