Public procurement
21318621
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025
1
Enquiry period
with 02.12.2024 15:27
to 13.12.2024 14:00
to 13.12.2024 14:00
2
Bidding period
with 13.12.2024 14:00
to 09.01.2025 10:00
to 09.01.2025 10:00
18 days left
3
Auction
10.01.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
862 500 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2024, 15:27 - 13 Dec 2024, 14:00
Submission of proposals:
13 Dec 2024, 14:00 - 9 Jan 2025, 10:00
Auction start date:
10 Jan 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Prestatorul se obligă în termen de 15 (cincisprezece) zile după semnarea Contractului să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului.
2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor.
3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
1.
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
2.
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
3.
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server.
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor.
3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
1.
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
2.
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
3.
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server.
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Dec 2024, 15:12
Date modified
2 Dec 2024, 15:43
Estimated value (without VAT)
862 500 MDL
The minimum downward of the price
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21318621
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
13 Jan 2025 15:24 - 30 Dec 2025 15:24
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025
CPV: 72253200-5 - Systems support services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare .signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
2.12.24 15:27
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard .signed.pdf
anexe la documentatia standard .signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard .signed.pdf
2.12.24 15:27
declaratie .signed.pdf
declaratie .signed.pdf
Bidding Documents
declaratie .signed.pdf
2.12.24 15:27
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
Bidding Documents
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
2.12.24 15:43
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK