1
Enquiry period
with 02.12.2024 13:54
to 09.12.2024 10:00
2
Bidding period
with 09.12.2024 10:00
to 16.12.2024 10:00
3
Auction
with 17.12.2024 12:00
to 17.12.2024 13:42
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 363 734,77 MDL
Period of clarifications: 2 Dec 2024, 13:54 - 9 Dec 2024, 10:00
Submission of proposals: 9 Dec 2024, 10:00 - 16 Dec 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciile licitate conțin: Servicii de deservire tehnică a cazanelor, servicii de deservire tehnică a aparatelor de aer condiționat de birou și industriale, servicii de deservire tehnică a sistemului anti incendiar automatizat cu gaze, servicii de deservire și reparație a sistemului de avertizare a incendiului (COLN), servicii de deservire tehnică a ascensoarelor, servicii de deservire tehnică a utilajului stației electrice diesel și a sursei de energie permanente UPS– EMERSON și servicii de deservire tehnică a sistemului de ventilare în cantina BNM

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Teleman
Contact phone
022822659
Purchase data
Date created
2 Dec 2024, 13:54
Date modified
5 Dec 2024, 14:10
Achizitii.md ID
21318519
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
2.12.24 13:54
anunț de participare .doc
Bidding Documents
-
2.12.24 13:54
caiet de sarcini_fin.docx
Bidding Documents
-
2.12.24 13:54
formular duae.doc
Bidding Documents
-
2.12.24 13:54
Lot 6: Servicii de deservire tehnică a ascensoarelor
Date:
5 Dec 2024, 14:10
Question's name:
clarificare
Question:
Rugăm să precizați pentru câte luni se solicită deservirea ascensoarelor, conform documentației aferente procedurii se solicită 11 luni de deservire - ? Dacă da, atunci de ce termenul de valabilitate a contractului este 01.01.2025 - 31.01.2026 - 13 luni ???, Dacă totuși sunt 11 luni - precizați perioada de deservire, în cazul în care se solicită deservirea pentru 12 luni, rugăm să efectuați corectări în documentație.
Answer (5 Dec 2024, 16:39):
Buna ziua, mulțumesc pentru întrebare. Oferta urmează a fi prezentată conform cerințelor caietului de sarcini. Astfel, perioada de deservire constituie 11 luni, pănă la 31.12.2024, dar contractul va fi valabil pină 31.01.2026, pentru a asigura achitarea serviciilor contractate.
Date:
6 Dec 2024, 14:49
Question's name:
clarificare 2
Question:
Rugăm să specificați expres (prin modificarea documentației aferente) la lotul 6 din Anexa nr.1 (Specificații tehnice) la Caietul de sarcini care este perioada de deserevire a ascensoarelor - februarie 2025-decembrie 2025. Această clauză trebuie să fie prevăzută și în Contract ca de exemplu „serviciile de deservire încep din 01.02.2025 - data finală 31.12.2025”. Cu referire la perioada de valabilitate a contractului înțelegem că în luna ianuarie 2026 doriți să asigurați achitarea, atunci ce e cu luna ianuarie 2025?
Answer (6 Dec 2024, 16:17):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Comunicăm următoarele: Conform documentației de atribuire perioada de deservire a ascensoarelor este de 11 luni (februarie - decembrie 2025). S-a indicat doar cantitatea de luni. Cu privire la valabilitatea contractului: se indică valabilitatea de 31.01.2026 pentru executare completă a contractului care cuprinde și perioada de facturare. Luna ianuarie 2026 nu cuprinde și serviciul de deservire. Acest termen, în cazul dat se referă la Beneficiar (BNM) și este o practică aplicată de către autoritatea contractantă. Din experiențele anterioare, precizăm că, pentru serviciile respective plățile/achitările au loc în aceeași lună în care se efectuează deservirea. Vă mulțumesc.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.