1
Enquiry period
with 29.11.2024 15:46
to 02.12.2024 16:00
2
Bidding period
with 02.12.2024 16:00
to 05.12.2024 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 20 000 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2024, 15:46 - 2 Dec 2024, 16:00
Submission of proposals: 2 Dec 2024, 16:00 - 5 Dec 2024, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Imprimantă color, A4
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
29 Nov 2024, 15:43
Date modified
29 Nov 2024, 15:46
Estimated value (without VAT)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21318033
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
9 Dec 2024 15:44 - 30 Dec 2024 15:44
List of positions
1)
Title
Imprimantă color, A4 CPV: 30232110-8 - Laser printers
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Stronghold

Normalized price: 19 990 MDL
Status: Winner
Reason: Stimate operator economic, Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Imprimantei color, A4, conform necesităților AGEPI. Până la termenul limită – data 06.12.2024, ora 16:00 a depus oferta 1 (unu) ofertant: - „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară (19990,00lei fără TVA) se încadrează în valoarea planificată a achiziției (20000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice, toate documentele solicitate au fost prezentate, datorii față de bugetul de stat nu sunt. În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. 3011-1041 din 13.12.2024), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA/23988,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice și se încadrează în valoarea planificată a achiziției.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications