1
Enquiry period
with 29.11.2024 12:03
to 02.12.2024 12:00
2
Bidding period
with 02.12.2024 12:00
to 05.12.2024 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 50 000 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2024, 12:03 - 2 Dec 2024, 12:00
Submission of proposals: 2 Dec 2024, 12:00 - 5 Dec 2024, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Carnete A6, Mape A5
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
29 Nov 2024, 11:59
Date modified
29 Nov 2024, 12:03
Estimated value (without VAT)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21317813
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
9 Dec 2024 12:02 - 30 Dec 2024 12:02
List of positions
1)
Title
Carnete A6, Mape A5 CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 10000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Normalized price: 37 500 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice, Carnete A6, MapeA5, Cod CPV 22120000-7, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024. Până la termenul limită – data 05.12.2024, ora 12:00 au depus oferte 6 (șase) ofertanți: 1) ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 37500,00 de lei fără TVA; 2) SC „PROMO-PROFIT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 43500,00 de lei fără TVA; 3) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 45000,00 de lei fără TVA; 4) „NOVA-IMPRIM” SRL cu propunerea financiară în sumă de 49114,00 de lei fără TVA; 5) SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 56800,00 de lei fără TVA; 6) „REXART” SRL cu propunerea financiară în sumă de 66250,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: 1) Ofertele prezentate de operatorii economici ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU”, SC „PROMO-PROFIT” SRL, „PRINT CARO” SRL și „NOVA-IMPRIM” SRL corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (50000,00 lei fără TVA). Toate documentele au fost prezentate. Datorii față de bugetul de stat nu sunt. 2) Ofertele prezentate de SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 56800,00 de lei fără TVA și „REXART” SRL cu propunerea financiară în sumă de 66250,00 de lei fără TVA nu se încadrează în bugetul planificat (50000,00 lei fără TVA), depășesc valoarea estimată planificată a achiziției, prin urmare ofertle nu corespund cerințelor solicitate și se resping în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, . În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1732874405339 din 29.11.2024 privind achiziționarea Publicațiilor tipografice, Carnete A6, MapeA5, Cod CPV 22120000-7, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 37500,00 de lei fără TVA/45000,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice (ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției) și are cel mai scăzut preț,
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C. "PROMO-PROFIT" S.R.L.

Normalized price: 43 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 45 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Nova Imprim SRL

Normalized price: 49 114 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 56 800 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Rexart

Normalized price: 66 250 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications