Select the type of procedure
Commercial procurement
21317339
1
Enquiry period
with
28.11.2024 14:36
to 08.12.2024 10:00
to 08.12.2024 10:00
2
Bidding period
with
08.12.2024 10:00
to 11.12.2024 10:00
to 11.12.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 035 861,51 MDL
Period of clarifications:
28 Nov 2024, 14:36 - 8 Dec 2024, 10:00
Submission of proposals:
8 Dec 2024, 10:00 - 11 Dec 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de imbunatatire a aficientei energetice a Centrului Cultural Gradiste si amenajarea teritoriului aferent
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4117, MOLDOVA, Cimişlia, s.Gradişte, s.Gradiste
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Nov 2024, 14:36
Date modified
3 Dec 2024, 13:45
Achizitii.md ID
21317339
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini. casa de cultura f1.pdf
caiet de sarcini. casa de cultura f1.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
28.11.24 14:36
formular nr 1 desfasurat. (1).pdf
formular nr 1 desfasurat. (1).pdf
Bidding Documents
-formular desfasurat
28.11.24 14:36
26.11.2024 doc. standart lucrări cc gradiște.docx
Bidding Documents
-documente standart
28.11.24 14:36
28.11.2024 anunt_de_participare cc din satul gradiste (5) (2)corectat.docx
Bidding Documents
-Anunt
28.11.24 14:36
screenshot_20241203_130338_all pdf reader (1).jpg
Bidding Documents
-Dimensiunile geamurilor din Proiect
3.12.24 13:45
Date:
29 Nov 2024, 10:35
Question's name:
Anunt
Question:
Buna ziua! 1 - Concretizați va rog, Garanția bancara putem prezenta cum prin transfer pe contul D-stră, așa și prin Scrisoare de la banca? 2 - În pct.16 subpct. 8 cereți prezentarea Certificatului de Diriginte de șantier atestat, deci ce fel de certificat putem prezenta, menționat de D-stră în subpct 13? Vă rugăm concret denumirea certificatului! Mulțumim!
Answer (2 Dec 2024, 09:40):
Buna ziua.1-Se accepta scrisoarea de garantie de la banca.
2-in pct.16 subpct 8 se cere declaratie privind personalul de specialitate,
subpct 13 se cere certificat de diriginte de santier atestat
Date:
3 Dec 2024, 09:54
Question's name:
Proiect
Question:
Publicati va rog proiectul, pentru ca in pozitii 14-16 nu sunt indicate dimensiunele pentru ferestre si usi si la fel la poz. 28 Copertina K-2 nu este clar despre care materiale merge vorba. Va multumim
Answer (3 Dec 2024, 13:55):
Buna ziua.Am publicat poza cu dimensiunile solicitate,Copertina K-2 cu dimesiunea 1m x 1,6m din fier forjat.
Date:
5 Dec 2024, 18:58
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Pozitia 19 (CK21B) - in caietul de sarcini folosita pozitia pentru usi din aluminiu, dar in proiect din PVC, usile va fi din PVC sau din aluminiu?
Answer (6 Dec 2024, 18:20):
Buna ziua.Toate usile vor fi din aluminiu.
Date:
6 Dec 2024, 14:49
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrari
Question:
Poz. 23 consumul resurselor nu coincide cu norma "IzF55A" dar coincide cu norma "IzF55B" va rugam sa adaugati care este consumul resurselor sau sa modificati simbolul normei
Answer (6 Dec 2024, 18:22):
Consumul de resurse se va aplica conform caietului de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK