1
Enquiry period
with 25.11.2024 15:50
to 29.11.2024 16:37
2
Bidding period
with 29.11.2024 16:37
to 03.12.2024 18:37
3
Auction
with 04.12.2024 14:00
to 04.12.2024 14:46
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 378 600 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2024, 15:50 - 29 Nov 2024, 16:37
Submission of proposals: 29 Nov 2024, 16:37 - 3 Dec 2024, 18:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tractor, inclusiv accesorii pentru salubrizarea teritoriului

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2026
Web site
---
The contact person
Full name
Vladimir Vornic
Contact phone
060502285
Purchase data
Date created
25 Nov 2024, 15:36
Date modified
24 Dec 2024, 10:27
Achizitii.md ID
21315534
CPV
16700000-2 - Tractoare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Lamă pentru curățarea mecanizată a drumurilor
Date:
27 Nov 2024, 16:03
Question's name:
AP
Question:
11.Document confirmator (procură) după caz prin care se împuternicește o altă persoană decât administratorul să semneze contractul de achiziții publice, incluzând următoarele elemente: numele persoanei împuternicite, drepturile acordate acesteia, limitele împuternicirii și perioada de valabilitate a acestei împuterniciri.- de ce este Obligatoriu dacă indicați *după caz?
Answer (29 Nov 2024, 10:36):
Buna ziua. Mențiunea „după caz” se aplică doar în situația în care administratorul nu semnează contractele și deleagă această responsabilitate unui alt angajat al companiei. În acest caz, este obligatorie prezentarea documentului care atestă împuternicirea.
Lamă pentru curățarea mecanizată a drumurilor
Date:
27 Nov 2024, 16:07
Question's name:
AP
Question:
9.Document care specifică perioada de garanție și condițiile de aplicare a acesteia pentru bunurile achiziționate. Pe perioada termenului de garanție cheltuielile de transport, piesele de schimb defecte vor fi suportate de către Vînzător. În caz de careva defecțiuni tehnice, în perioada de garanție a bunului, Vînzătorul se obligă în termen de 24 ore să înlăture defecțiunile tehnice, asigurînd buna funcționare a bunului- termenul de garanție este de?
Answer (29 Nov 2024, 10:42):
Termenul de garanție este de 12 luni, iar toate obligațiile referitoare la remedierea defecțiunilor, inclusiv intervenția în termen de 24 garanție de ore, vor fi respectate pe întreaga perioadă de garanție.
Date:
27 Nov 2024, 16:15
Question's name:
AP
Question:
10.Declarația de conformitate care confirmă că bunurile respectă toate cerințele de conformitate - care este necesitatea acestei cerințe dacă solicitați 14.Pașaportul tehnic al bunurilor ?
Answer (29 Nov 2024, 10:41):
Declarația de conformitate și pașaportul tehnic al bunurilor sunt documente complementare, fiecare având un scop distinct: Declarația de conformitate confirmă că bunurile respectă cerințele legale și standardele aplicabile (ex. norme de siguranță, calitate, mediu) și reprezintă o asumare din partea producătorului sau furnizorului privind conformitatea produsului. Pașaportul tehnic oferă informații detaliate despre caracteristicile tehnice, modul de utilizare, întreținere și specificațiile produsului. Necesitatea solicitării ambelor documente constă în: Asigurarea conformității legale: Declarația de conformitate este esențială pentru a demonstra că bunurile respectă cerințele de reglementare și standardele naționale sau internaționale. Verificarea caracteristicilor tehnice: Pașaportul tehnic detaliază performanțele produsului și oferă ghiduri practice pentru utilizare. Astfel, cele două documente servesc scopuri diferite, dar complementare, garantând atât conformitatea legală, cât și utilitatea practică a bunurilor achiziționate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.