1
Enquiry period
with 25.11.2024 14:42
to 02.12.2024 11:00
2
Bidding period
with 02.12.2024 11:00
to 09.12.2024 10:00
3
Auction
10.12.2024 12:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 94 900 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2024, 14:42 - 2 Dec 2024, 11:00
Submission of proposals: 2 Dec 2024, 11:00 - 9 Dec 2024, 10:00
Auction start date: 10 Dec 2024, 12:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
25 Nov 2024, 14:04
Date modified
25 Nov 2024, 14:42
Estimated value (without VAT)
94 900 MDL
The minimum downward of the price
5 MDL
Achizitii.md ID
21315415
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Dec 2024 14:17 - 28 Feb 2025 14:41
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectul de execuție privind reparația drumului M1 Frontiera cu Romania-Leușeni-Chișinau-Dubasari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 - 85,46, (Lotul II, km 9,00 - 39,00) CPV: 71200000-0 - Architectural and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CRAYS Consulting

Normalized price: 104 500 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 19.12.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 09.12.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectele de execuție conform loturilor (7 loturi), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SC ,,CRAYS Consulting” SRL” a propus prețul de 454 000,00 (patru sute cincizeci și patru mii lei, 00 bani) fără TVA și 90 800,00 (nouăzeci mii opt sute lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul achizițiilor seerviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications