1
Enquiry period
with 25.11.2024 09:16
to 05.12.2024 08:00
10 hours left
2
Bidding period
with 05.12.2024 08:00
to 11.12.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2024, 9:16 - 5 Dec 2024, 8:00
Submission of proposals: 5 Dec 2024, 8:00 - 11 Dec 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Echipament și accesorii pentru computer (repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
The contact person
Full name
Evghenia Danu
Contact phone
069690884
Purchase data
Date created
25 Nov 2024, 9:16
Date modified
25 Nov 2024, 12:39
Achizitii.md ID
21315108
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Stații de lucru
Budget: 300000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Monitor
Budget: 32500.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Server
Budget: 120000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Switch 48 port
Budget: 20000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Switch 16 port
Budget: 9000.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - DAC 3M 40/100
Budget: 2900.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - DAC 1 M
Budget: 2000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - DAC 1 M
Budget: 2200.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - UPS Server
Budget: 8000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Tableta
Budget: 3400.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
doc. st.semnat.pdf doc. st.semnat.pdf
Bidding Documents
-
25.11.24 09:16
anunt .semnat.pdf anunt .semnat.pdf
Bidding Documents
-
25.11.24 09:16
duae ).semnat (1).pdf duae ).semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
25.11.24 09:16
Date:
25 Nov 2024, 12:39
Question's name:
termen de livrare
Question:
Domnilor, va rugam sa explicati, cum e posiblia livrarea echipamentelor in termenul solicitat, daca conform anuntului, data limita de depunere este 11 decembrie, valabilitatea ofertelor o cereti 30 de zile ce inseamna ca panape 10 ianuarie 2025, aveti dreptul legal sa luati decizia. In acelasi timp mentionati in anunt ca 12.Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Incoterms 2020 EXW, 01.04.2024-31.12.2024?
Answer (27 Nov 2024, 11:12):
Buna ziua! Oferta urmează a fi elaborată în conformitate cu prevederile documentației de atribuire. Avem necesitate stringentă.
Date:
27 Nov 2024, 16:08
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Incoterms 2020 EXW
Question:
„Ex Works” înseamnă că vânzătorul a livrat bunurile atunci când pune bunurile la dispoziția cumpărătorului la sediul său (vânzătorului) sau într-un alt loc numit (adică lucrări, fabrică, depozit etc.). Puteti confirma ca ve-ti ridica marfa de la sediul vanzatorului?
Answer (28 Nov 2024, 11:51):
Buna ziua! Cumpărătorul inițial a echipamentului o sa fie operatorul economic câștigător la procedura de achiziție.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.