1
Enquiry period
with 21.11.2024 15:48
to 25.11.2024 12:00
2
Bidding period
with 25.11.2024 12:00
to 28.11.2024 12:00
3
Auction
with 29.11.2024 14:00
to 29.11.2024 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 125 000 MDL
Period of clarifications: 21 Nov 2024, 15:48 - 25 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals: 25 Nov 2024, 12:00 - 28 Nov 2024, 12:00
Auction start date: 29 Nov 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Licențe pentru produse software
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Jubea Vasile
Contact phone
068223147
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 15:38
Date modified
22 Nov 2024, 11:35
Estimated value (without VAT)
125 000 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Achizitii.md ID
21314204
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Contract period
30 Nov 2024 15:47 - 31 Dec 2024 15:47
List of positions
1)
Title
Licențe pentru produse software CPV: 48500000-3 - Communication and multimedia software package
Quantity: 139.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare licențe pentru produse software Anunț de participare licențe pentru produse software
Bidding Documents
Anunț de participare licențe pentru produse software
21.11.24 15:48
Anexa 1 Specificatii tehnice solutie antivirus Anexa 1 Specificatii tehnice solutie antivirus
Bidding Documents
Anexa 1 Specificatii tehnice solutie antivir
21.11.24 15:48
Modele de documente
Bidding Documents
Modele de documente
21.11.24 15:48
Lot documents
Anunț de participare licențe pentru produse software
Anunț de participare licențe pentru produse software
21.11.24 15:48
Modele de documente
Modele de documente
21.11.24 15:48
Anexă
Anexă
21.11.24 15:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Accent Electronic

Normalized price: 56 500 MDL
Status: Winner
Reason: Decizie de atribuire a contractului de achiziții publice nr.15 din 04.12.2024
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 57 100 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Licențe pentru produse software
Date:
22 Nov 2024, 11:35
Question's name:
nouă sau o reînnoire
Question:
Bună ziua, Vă rog să îmi confirmați dacă în lotul 1 este vorba despre o licență AnyDesk nouă sau o reînnoire? De asemenea, aș dori să știu dacă este vorba despre 3 licențe simultane sau despre 3 licențe destinate unor administratori diferiți. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (22 Nov 2024, 12:53):
Referitor la întrebarea dumneavoastră, vă confirmăm următoarele: Cele 3 licențe incluse în Lotul 1 sunt separate și destinate unor administratori diferiți. În ceea ce privește tipul licențelor: 2 dintre acestea sunt pentru reînnoire, având valabilitate până la data de 22 decembrie. Cea de-a treia licență este una nouă. Dacă mai aveți alte întrebări sau necesități de clarificare, vă stăm la dispoziție.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications