1
Enquiry period
with 21.11.2024 10:37
to 02.12.2024 09:30
2
Bidding period
with 02.12.2024 09:30
to 11.12.2024 16:30
3
Auction
12.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 058 395,93 MDL
Period of clarifications: 21 Nov 2024, 10:37 - 2 Dec 2024, 9:30
Submission of proposals: 2 Dec 2024, 9:30 - 11 Dec 2024, 16:30
Auction start date: 12 Dec 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale
de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale, pentru anul bugetar 2025, conform documentației de atribuire
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 10:21
Date modified
21 Nov 2024, 10:37
Estimated value (without VAT)
1 058 395,93 MDL
The minimum downward of the price
1 058,40 MDL
Achizitii.md ID
21313931
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
1 Jan 2025 10:36 - 30 Dec 2025 10:36
List of positions
1)
Title
Servicii de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ..
21.11.24 10:37
documentatia de atribuire -paza.semnat.pdf documentatia de atribuire -paza.semnat.pdf
Bidding Documents
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
21.11.24 10:37
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
21.11.24 10:37
anexe.docx
Bidding Documents
-Anexe/Formulare
21.11.24 10:37

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 1 250 898,60 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerințelor autorității contractante
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications