Select the type of procedure
21313858
1
Enquiry period
with
21.11.2024 09:36
to 30.11.2024 13:56
to 30.11.2024 13:56
2
Bidding period
with
30.11.2024 13:56
to 12.12.2024 13:56
to 12.12.2024 13:56
8 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
8 237 270 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 9:36 - 30 Nov 2024, 13:56
Submission of proposals:
30 Nov 2024, 13:56 - 12 Dec 2024, 13:56
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reabilitare a aducțiunilor D-500 mm cu modificarea traseului de la stația de tratare a apei până la str. Alexandru cel Bun din mun. Ungheni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, Nationala nr.7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 9:09
Date modified
28 Nov 2024, 13:56
Achizitii.md ID
21313858
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
OLC_Proiect_apeduct_str.Oranjeriei
Bidding Documents
Organizarea lucrărilor de execuție
21.11.24 09:36
Contract de finanțare Capit. V
Clarification of Tender Documents
Contract de finanțare
28.11.24 13:56
Date:
21 Nov 2024, 12:50
Question's name:
Anunt
Question:
HG 638 in pct 155. Prevede: Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor. În anunț indicații ca garanţia va fi restituita la semnarea PV de recepție finala, deci se impune o prevedere necomforma care contravine și cu documentaţia standard. Solicitam corectarea anunțului
Answer (21 Nov 2024, 15:04):
Bună ziua, anunțul modificat a fost încărcat.
Date:
27 Nov 2024, 15:54
Question's name:
cuantum garantie de buna executie.
Question:
Legea 131/2015 prevede expres in art 68 pct 12 ca ,, Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv.
in cazul prezentei,noi avem un cuantum de 6% ca beneficiu de deviz limitat prin lege,cerem ca sa modificati solicitarea de 10% garantie de buna executie si sa cereti mazim 6%,va multumim.
Answer (28 Nov 2024, 09:48):
Bună ziua, adaosul comercial reprezintă diferența dintre prețul de vânzare și costul de achiziție a mărfurilor (bunurilor), care nu are nici o tangență cu beneficiu de deviz pentru executarea lucrărilor. Vă rugăm să vă conformați la condițiile stipulate în documentația de atribuire.
Date:
27 Nov 2024, 16:00
Question's name:
conditii de finatare/transfer.
Question:
Dvs stipulati o asemenea cerinta:Plata pentru lucrările executate va fi transferată de către Primăria mun. Ungheni în
conformitate cu cap. V din contractul de finanțare semnat cu IP ONDRL, după
efectuarea livrabilelor generate, efectiv-realizate și documentate.
In acest context va rugam sa postati contractul de finantare cu ONDRL ca sa stim si noi ce conditii de finantare aveti Dvs pe care le veti transfera si pe potentialul Antreprenor,credem ca e corect atunci cind participam la o licitatie sa stim ce ne asteapta si ne vizeaza direct si pe noi,pt ca finantarea o aveti Dvs,dar conditiile finatarii le ouneti si pe Antreprenor,va multumim frumos.
Answer (28 Nov 2024, 14:02):
Bună ziua, condițiile de finanțare sunt necesare pentru executarea corespunzătoare a lucrărilor, ulterior toate documentele aferente sunt verificate de către finanțator. Capitolul V al contractului de finanțare a fost publicat în sistem.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK