Select the type of procedure
Commercial procurement
21313830
1
Enquiry period
with
20.11.2024 22:43
to 03.12.2024 12:00
to 03.12.2024 12:00
2
Bidding period
with
03.12.2024 12:00
to 16.12.2024 11:00
to 16.12.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
672 475,13 MDL
Period of clarifications:
20 Nov 2024, 22:43 - 3 Dec 2024, 12:00
Submission of proposals:
3 Dec 2024, 12:00 - 16 Dec 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Nov 2024, 22:43
Date modified
26 Nov 2024, 15:30
Achizitii.md ID
21313830
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
primaria floresti renovare gradinita andries 2024 anunt de participare(2)(1).docx
Bidding Documents
-
20.11.24 22:43
primaria floresti renovare gradinita andries 2024-duae formular nou(2)(1).docx
Bidding Documents
-
20.11.24 22:43
primaria floresti renovare gradinita andries 2024-documentatiastandardlucrari(2)editat(1)(1)(1).docx
Bidding Documents
-
20.11.24 22:43
Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești
Date:
21 Nov 2024, 08:40
Question's name:
F1 desfasurat .
Question:
Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal
Answer (23 Nov 2024, 23:21):
Documentația standard de licitație nu prevede concret care este forma nr. 1 desfășurată a caietului de sarcini. Furnizorii aplicațiilor de elaborare a devizelor (WinSmeta, WinDoc) au creat formularul F1B pentru caiet de sarcini desfășurat. Menționăm că niciunul dintre normativele și codurile practice existente nu prevede forma caietului de sarcini desfășurat în formatul pe care l-au creat furnizorii softurilor de devize. Respectiv forma F5 fără prețuri cuprinde toate resursele necesare ca și forma F1B. Forma F1B nu include informații care nu sunt și în formularul F5. De aceea anexăm acest document pe platforma de achiziții.
Date:
25 Nov 2024, 10:48
Question's name:
Anunt
Question:
Buna ziua! D-stră specificați termenul de valabilitate a contractului pînă 31 decembrie 2026 - deci contract pe 2 ani! Care este motivul?
Answer (25 Nov 2024, 13:31):
Bună ziua!
Contractul este valabil până în anul 2026 pentru că acesta să fie în vigoare la data recepției lucrărilor. Conform termenului de execuție maxim solicitat este planificat că lucrările vor fi finalizate în anul 2025.
Date:
25 Nov 2024, 13:47
Question's name:
Anunt
Question:
Deci achitarea pentru lucrarile efectuate va fi completa si deodata dupa terminarea lucrarilor? Nu se va extinde si pe anul 2026?
Answer (26 Nov 2024, 14:34):
Bună ziua!
Achitarea va avea loc în anul 2025, lunar pentru fiecare factură prezentată și proces verbal de îndeplinire a lucrărilor, în termen de 30 de zile de la depunerea acestor acte la autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK