1
Enquiry period
with 20.11.2024 17:30
to 02.12.2024 10:00
10 days left
2
Bidding period
with 02.12.2024 10:00
to 06.12.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 733 833,33 MDL
Period of clarifications: 20 Nov 2024, 17:30 - 2 Dec 2024, 10:00
Submission of proposals: 2 Dec 2024, 10:00 - 6 Dec 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lot 1: Servicii de deservire a imprimantelor HP, Canon, Brother și Epson
Lot 2: Servicii de deservire tehnică a aparatelor multifuncționale și imprimantelor Xerox
Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție pentru biblioteca de benzi magnetice
Lotul 4: Servicii de deservire tehnică și control a stării tehnice a generatorului Energy
Lotul 5: Servicii de deservire tehnică a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică Liebert
Lotul 6: Servicii de mentinere și deservire a echipamentelor soluției de autentificare multifactorială

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bătrînu
Contact phone
022822528
Purchase data
Date created
20 Nov 2024, 17:30
Date modified
20 Nov 2024, 17:30
Achizitii.md ID
21313792
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
1. anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
20.11.24 17:30
2. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
20.11.24 17:30
3. formularul duae.doc
Bidding Documents
-
20.11.24 17:30
documentatia standard noua-model.docx
Bidding Documents
-
20.11.24 17:30
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.