Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
475 269,99 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 11:04 - 26 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals:
26 Nov 2024, 16:00 - 29 Nov 2024, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Produse structurale și materiale de construcție
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul Legii 131/2015 privind achizițiile publice, art. 71 lit. g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Date of cancellation
23 Jan 2025, 16:19
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str.Sovetscaia 65
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 11:04
Date modified
23 Jan 2025, 16:20
Achizitii.md ID
21313311
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Materiale de construcție pentru acoperișul blocului administrativ
Budget: 189166.66 MDL
Cancelled
Lot nr. 3 - Materiale de construcție pentru acoperișul de la cantina angajaților
Budget: 108750.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK