Public procurement
21313252
Mere (Golden Delicious)
1
Enquiry period
with 20.11.2024 09:27
to 30.11.2024 10:00
to 30.11.2024 10:00
2
Bidding period
with 30.11.2024 10:00
to 10.12.2024 11:00
to 10.12.2024 11:00
3
Auction
11.12.2024 13:51
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
133 334 MDL
Period of clarifications:
20 Nov 2024, 9:27 - 30 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals:
30 Nov 2024, 10:00 - 10 Dec 2024, 11:00
Auction start date:
11 Dec 2024, 13:51
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Mere proaspete Golden Delicious
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Caracteristicile minime ale merelor trebuie să fie:
- sănătoase; sânt excluse produsele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora ar deveni improprii pentru consum;
- curate, lipsite de materii străine vizibile;
- practic, lipsite de atacuri ale paraziţilor (dăunătorilor);
- să nu prezinte umiditate exterioară anormală;
- să fie lipsite de mirosuri şi/sau gusturi străine.
Greutatea fructului: minim de 90 gr.
Ambalaj: lăzi/cutii până la 25 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – mai, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Caracteristicile minime ale merelor trebuie să fie:
- sănătoase; sânt excluse produsele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora ar deveni improprii pentru consum;
- curate, lipsite de materii străine vizibile;
- practic, lipsite de atacuri ale paraziţilor (dăunătorilor);
- să nu prezinte umiditate exterioară anormală;
- să fie lipsite de mirosuri şi/sau gusturi străine.
Greutatea fructului: minim de 90 gr.
Ambalaj: lăzi/cutii până la 25 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – mai, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Nov 2024, 9:14
Date modified
21 Nov 2024, 13:37
Estimated value (without VAT)
133 334 MDL
The minimum downward of the price
533,34 MDL
Achizitii.md ID
21313252
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Contract period
20 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 12000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
20.11.24 09:27
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
20.11.24 09:27
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
152 520 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:36
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:36
Opening date:
11.12.24 13:47
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:43
Opening date:
11.12.24 13:56
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK