Public procurement
21313252
Ceapă
1
Enquiry period
with 20.11.2024 09:27
to 30.11.2024 10:00
to 30.11.2024 10:00
2
Bidding period
with 30.11.2024 10:00
to 10.12.2024 11:00
to 10.12.2024 11:00
3
Auction
with 11.12.2024 13:14
to 11.12.2024 13:23
to 11.12.2024 13:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
150 000 MDL
Period of clarifications:
20 Nov 2024, 9:27 - 30 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals:
30 Nov 2024, 10:00 - 10 Dec 2024, 11:00
Auction start date:
11 Dec 2024, 13:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 şi HG nr.929/2009.
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Nov 2024, 9:14
Date modified
21 Nov 2024, 13:37
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
The minimum downward of the price
600 MDL
Achizitii.md ID
21313252
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
20 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
20.11.24 09:27
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
20.11.24 09:27
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SRL ALIM TOTAL
Normalized price:
109 800 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
18.12.24 08:21
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
duae alim total 2024.semnat.pdf
duae alim total 2024.semnat.pdf
ID: 11e03cc8-aae1-4bd6-915c-a5a0e5d796a4
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:24
Opening date:
11.12.24 13:23
declaratie de participare an8.semnat.pdf
declaratie de participare an8.semnat.pdf
ID: 392cb064-9c0a-4ecd-a46e-d7d56ec2b982
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:24
Opening date:
11.12.24 13:23
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:24
Opening date:
11.12.24 13:23
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:24
Opening date:
11.12.24 13:23
cerere de participare an7.semnat.pdf
cerere de participare an7.semnat.pdf
ID: e9d0866f-9803-4e57-9d5a-dcc6e595473d
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:24
Opening date:
11.12.24 13:23
Illustration
MSIGN
Date of download:
10.12.24 10:25
Opening date:
11.12.24 13:52
2
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
109 980 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:36
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:35
Opening date:
11.12.24 13:47
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:36
Opening date:
11.12.24 13:47
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
9.12.24 11:41
Opening date:
18.12.24 08:21
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK