Ouă de găină
to 24.11.2024 15:30
to 27.11.2024 15:30
to 28.11.2024 14:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Bidding Documents
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Bidding Documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Intervetcom
Avicola
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
AMAGER-COM
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.