1
Enquiry period
with 19.11.2024 14:50
to 24.11.2024 15:30
2
Bidding period
with 24.11.2024 15:30
to 27.11.2024 15:30
3
Auction
with 28.11.2024 14:00
to 28.11.2024 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 742 500 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2024, 14:50 - 24 Nov 2024, 15:30
Submission of proposals: 24 Nov 2024, 15:30 - 27 Nov 2024, 15:30
Auction start date: 28 Nov 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”, categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 14:47
Date modified
22 Nov 2024, 11:24
Estimated value (without VAT)
742 500 MDL
The minimum downward of the price
2 970 MDL
Achizitii.md ID
21313031
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. V. Lupu, 37
Contract period
10 Dec 2024 14:50 - 30 Dec 2025 14:50
List of positions
1)
Title
Ouă de găină CPV: 03100000-2 - Agricultural and horticultural products
Quantity: 270000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.11.24 14:50
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
19.11.24 14:50
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
19.11.24 14:50
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
22.11.24 11:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Intervetcom

Normalized price: 558 000 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Ouă de găină” prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Intervetcom”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Avicola

Normalized price: 706 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

AMAGER-COM

Normalized price: 1 012 500 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications