Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
19.11.2024 15:07
to 21.11.2024 13:00
to 21.11.2024 13:00
2
Bidding period
with
21.11.2024 13:00
to 25.11.2024 15:00
to 25.11.2024 15:00
3 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
5 000 USD
Period of clarifications:
19 Nov 2024, 15:07 - 21 Nov 2024, 13:00
Submission of proposals:
21 Nov 2024, 13:00 - 25 Nov 2024, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Achiziția echipamentelor de rețea wireless outdoor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2023, МОЛДОВА, мун.Кишинэу, мун.Кишинэу, Uzinelor 167
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 15:07
Date modified
19 Nov 2024, 15:07
Achizitii.md ID
21312994
MTender ID
CPV
30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziția echipamentelor de rețea Cisco wireless outdoor
Budget: 5000.0 USD
Active
Documents of the procurement procedure
cerere de ofertă ap wifi_specification.docx
Technical Specifications
Cerere de ofertă
pentru achiziția echipamentelor de rețea wireless.
Cerințele indicate vor fi considerate ca fiind minimale, astfel vor fi luate in considerare doar ofertele care acoperă în totalitate cerințelor minimale obligatorii. Se acceptă doar echipamente noi, provenite direct de la producător cu confirmare MAF atașat la ofertă, livrate prin intermediul distribuitorului autorizat în Moldova.
Servicii de garanție, menținere solicitat, este de minim 36 luni, inclusiv:
- Acces la centru de suport autorizat de producător: zile de muncă, 08:00-17:00;
- Timp de reacție la defecțiunile și incidentele raportate, cu diagnosticare cauză: până la 6 ore.
- Timp de soluționare defecte: 5 zile calendaristice din data diagnosticării defecțiunii.
- Componentele defecte sunt înlocuite de furnizor, fără costuri suplimentare.
Termen maxim de livrare a echipamentelor: până la 90 zile calendaristice din momentul semnării contractului.
În situația in care se constată că anumite elemente ale propunerii tehnice nu corespund cerințelor din Caietul de sarcini, acesta va fi respinsă ca neconformă.
19.11.24 15:07
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK