1
Enquiry period
with 19.11.2024 10:51
to 22.11.2024 09:00
2
Bidding period
with 22.11.2024 09:00
to 29.11.2024 10:00
3
Auction
with 02.12.2024 14:00
to 02.12.2024 14:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2024, 10:51 - 22 Nov 2024, 9:00
Submission of proposals: 22 Nov 2024, 9:00 - 29 Nov 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de întreținere a echipamentului de birotică, încărcarea, regenerarea cartușelor,reparația și profilactica imprimantelor,copiatoarelor,faxurilor pe parcursul anului 2025.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Savin Aliona
Contact phone
(022)270309
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 10:51
Date modified
19 Nov 2024, 10:51
Achizitii.md ID
21312718
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
19.11.24 10:51
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
19.11.24 10:51
anexa nr.1.pdf anexa nr.1.pdf
Bidding Documents
-
19.11.24 10:51
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.