1
Enquiry period
with 18.11.2024 15:15
to 28.11.2024 08:00
2
Bidding period
with 28.11.2024 08:00
to 06.12.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 522 100 MDL
Period of clarifications: 18 Nov 2024, 15:15 - 28 Nov 2024, 8:00
Submission of proposals: 28 Nov 2024, 8:00 - 6 Dec 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrarilor de reparație capitală la acoperisul și birourile et.5 al bl. A, birourilor de la et.8 și 7 al bl. A1, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, aflată în gestiunea Direcției generale pentru administrarea clădirilor Guvernului RM mun. Chișinău, în conformitate ci cerințele stipulate în anunțul de participare, caietul de sarcini si lista cu cantitățile de lucrări anexate

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Muschei
Contact phone
+37322250449 +37368722277
Purchase data
Date created
18 Nov 2024, 15:15
Date modified
18 Nov 2024, 15:15
Achizitii.md ID
21312446
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae .doc
Bidding Documents
-DUAE
18.11.24 15:15
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Bidding Documents
-anunt de partiucipare
18.11.24 15:15
ds_lucrari .docx
Bidding Documents
-documentatia standard
18.11.24 15:15
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
18.11.24 15:15
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.