Select the type of procedure
Commercial procurement
21312446
1
Enquiry period
with
18.11.2024 15:15
to 28.11.2024 08:00
to 28.11.2024 08:00
2
Bidding period
with
28.11.2024 08:00
to 06.12.2024 09:00
to 06.12.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 522 100 MDL
Period of clarifications:
18 Nov 2024, 15:15 - 28 Nov 2024, 8:00
Submission of proposals:
28 Nov 2024, 8:00 - 6 Dec 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea lucrarilor de reparație capitală la acoperisul și birourile et.5 al bl. A, birourilor de la et.8 și 7 al bl. A1, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, aflată în gestiunea Direcției generale pentru administrarea clădirilor Guvernului RM mun. Chișinău, în conformitate ci cerințele stipulate în anunțul de participare, caietul de sarcini si lista cu cantitățile de lucrări anexate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Nov 2024, 15:15
Date modified
18 Nov 2024, 15:15
Achizitii.md ID
21312446
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de reparatii a acoperisului din membrane bituminoase.Blocul A, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, mun. Chișinău
Budget: 190000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK