Select the type of procedure
Commercial procurement
21312312
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
884 300 MDL
Period of clarifications:
18 Nov 2024, 13:11 - 2 Dec 2024, 11:00
Submission of proposals:
2 Dec 2024, 11:00 - 10 Dec 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform temei de proiectare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, ocds-b3wdp1-MD-1731927489580 din 12.12.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1731927489580 din 10.12.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de actualizare a raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect privind reparația pasajului poziționat pe drumul public R6 Chișinău–Orhei–Bălți, km 136,200, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 481 110,00 lei (un milion patru sute optzeci și unu mii una sută zece lei, 00 bani) fără TVA și 1 777 332,00 lei (un milion șapte sute șaptezeci și șapte mii trei sute treizeci și doi lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 67,48% valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1731927489580 din 10.12.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 481 110,00 lei (un milion patru sute optzeci și unu mii una sută zece lei, 00 bani) fără TVA și 1 777 332,00 lei (un milion șapte sute șaptezeci și șapte mii trei sute treizeci și doi lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 67,48% valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1731927489580 din 10.12.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Date of cancellation
7 Feb 2025, 11:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Nov 2024, 13:11
Date modified
7 Feb 2025, 11:16
Achizitii.md ID
21312312
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK