Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2024 16:31
to 22.11.2024 09:00
to 22.11.2024 09:00
3 days left
2
Bidding period
with
22.11.2024 09:00
to 29.11.2024 09:00
to 29.11.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
929 027,50 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2024, 16:31 - 22 Nov 2024, 9:00
Submission of proposals:
22 Nov 2024, 9:00 - 29 Nov 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Sistemul de iluminat stradal public in s. Parcani, r-nul Soroca
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3029, MOLDOVA, Soroca, s.Parcani (r-l Soroca), s Parcani
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2024, 16:31
Date modified
15 Nov 2024, 17:56
Achizitii.md ID
21311830
MTender ID
CPV
45500000-2 - Închiriere de utilaje şi de echipament de construcţii şi de lucrări publice cu operator
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Sistemul de iluminat stradal public in s. Parcani, r-nul Soroca
Budget: 929027.5 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf
caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf
Bidding Documents
caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf
15.11.24 16:31
documentatia standart cop comuna parcani 2024.docx
Bidding Documents
documentatia standart cop comuna parcani 2024.docx
15.11.24 16:31
pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf
pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf
Bidding Documents
pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf
15.11.24 16:31
Date:
15 Nov 2024, 17:56
Question's name:
Proiectul de executie
Question:
am ruga sa plasati proiectul de executie
Date:
15 Nov 2024, 17:58
Question's name:
CS partea descriptiva
Question:
HG nr. 638/2020 prevede: Art. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. Art. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. Art. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor. Prin urmare, solicitam o clarificare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK