Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2024 16:33
to 28.11.2024 14:00
to 28.11.2024 14:00
2
Bidding period
with
28.11.2024 14:00
to 10.12.2024 14:00
to 10.12.2024 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
8 184 700 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2024, 16:33 - 28 Nov 2024, 14:00
Submission of proposals:
28 Nov 2024, 14:00 - 10 Dec 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de amenajare a Parcului central din orașul Nisporeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Alexandru cel bun, 55
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2024, 16:25
Date modified
10 Dec 2024, 14:08
Achizitii.md ID
21311824
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de amenajare a Parcului central din orașul Nisporeni
Budget: 8184700.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
CAIET DE SARCINI.docx
Documents history
-
CAIET DE SARCINI.docx
ID: 9f75c013-f0d0-4d7c-b95f-feb3bcc61be7
Bidding Documents
-
1..ANUNȚ DE PARTICIPARE.signed.pdf
ID: 9f75c013-f0d0-4d7c-b95f-feb3bcc61be7
Bidding Documents
-
202411151626_1..ANUNȚ DE PARTICIPARE.signed.pdf
ID: 9f75c013-f0d0-4d7c-b95f-feb3bcc61be7
Bidding Documents
Bidding Documents
Cu anexarea Formularului nr. 1 detaliat
19.11.24 13:54
Date:
16 Nov 2024, 11:50
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua. Va rugam sa publicati proiectul de executie
Answer (18 Nov 2024, 08:18):
Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă rugăm să veniți la sediul primăriei, str. Alexandru cel Bun, 55 or. Nisporeni.
Date:
18 Nov 2024, 17:29
Question's name:
Caiet de sarcini. Formularul F1 desfasurat
Question:
Publicați Vă rog Formularul F1 desfasurat pentru a efectua o oferta cit mai corectă! Conform Anexei nr. 23, Caiet de sarcini, este clar prevăzut cum trebuie publicat formularul nr.1 (F1). Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (PUBLICAREA DESCIFRATĂ A CONSUMULUI DE RESURSE AFERENT FIECĂREI NORME DE DEVIZ). Vă mulțumim!
Answer (19 Nov 2024, 08:46):
Bună ziua. Caietul de sarcini publicat este echivalent cu Formularul de deviz nr. 1, unde sunt stipulate: simbolul și codul resurselor, denumirea și volumul lucrărilor. Operatorul economic având obligația de a întocmi devizul corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii. Iar modelul de Caiet de sarcini anexat în DS este orientativ şi poate fi completat sau modificat, precizat de către autoritatea contractantă, în funcţie de tipul şi specificul lucrărilor. Tot odată, pentru mai muilte clarificări, Vă invităm la sediul PRimăriei or. Nisporeni, str. Alexandru cel Bun 55. O zi frumoasă!
Date:
19 Nov 2024, 10:50
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Solicităm publicarea Formularului de deviz nr. 1 desfășurat a caietului de sarcini cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționăm nu Formularul Nr.5 ci nr. 1 desfășurat. Cerința în cauză vă obligă și impune prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, la caz, documentația de atribuire, Anexa nr. 23 „Caiet de sarcini”, care stabilește expres că „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”, totodată și prin art. 37 din Legea 131. Altfel vom avea temei de contestare a licitatie in legatura cu nerespectare legislatie de achizitii publice. Speram sa va conformati legislatiei in vigaore.
Answer (19 Nov 2024, 13:55):
Formularul de deviz nr 1 a fost anexat la Caietul de sarcini. Verificați vă rog! O zi frumoasă!
Date:
21 Nov 2024, 10:02
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Anuntul de participare lipseste?
Answer (22 Nov 2024, 09:50):
Bună ziua. Anunțul de participare este anexat, pentru noi este vizibil. Sper să fie doar o eroare, mai verificați vă rog încă odată!
Date:
22 Nov 2024, 10:35
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Stimata AC, anuntul de participare a fost sters în urma redactării din data de 18.11.2024 la ora 15:49. Se afla în mapa cu caietul de sarcini adaugat la data de 19.11.2024 la ora 13:54 și este șters (taiat). În așa mod noi nu îl putem deschide. Vă rugăm să încărcați anunțul de participare să fie disponibil tuturor antreprenorilor interesați de a participa la licitație.
Answer (22 Nov 2024, 10:47):
Mai jos găsiți atașat și anunțul corectat. Vă rog intrați pe mtender.md, probabil este o eroare în sistem
Date:
22 Nov 2024, 11:00
Question's name:
Anunt de participare.
Question:
Ambele sunt excluse.Rectificati va rog situatia creata.
Answer (22 Nov 2024, 11:04):
Am apelat serviciul suport tehnic, este o eroare din sistem. În acest sens vă rog să accesați https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1731680733806?tab=contract-notice, aici la documentația de atribuire găsiți anuțul de participare, care deși este tăiat cu o linie, acesta poate fi usor descărcat. Ne cerem scuze de inconveniențele create, dar este o eroare tehnică. În cazul în care nu reusiți să accesați site-ul vă rog să expediați la adresa electronică: ecaterina.valicov@gmail.com o solicitare, și vă remitem anunțul. O zi frumoasă!
Date:
22 Nov 2024, 12:06
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Vă rugăm să clarificați punctul 19 din anuntul de participare . Dstră solicitati poliță de asigurare a riscului profesional pentru muncitorii angajați. Ce anume e necesar de prezentat? Personalul trece instruirea pentru tehnica securitatii, fapt pentru care se semneaza în fișa personală. De altfel fiecare angajat, detine polita de asigurare obligatorie. Va rugăm să clarificați ce fel de poliță solicitați?
Answer (22 Nov 2024, 15:10):
Bună ziua, se are în vedere: Contractul de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat
Date:
22 Nov 2024, 16:27
Question's name:
Bună ziua, se are în vedere: Contractul de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat
Question:
Va rugam mult, sa ne spuneti care punct din lege obliga antreprenorii sa incheie Contract de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat. Se creiaza impresia ca facilitati un anumit operator economic si nu puneti in conditii egale toti doritorii de a participa la licitatie. Va rugam sa excludeti acest punct din anunt.
Answer (25 Nov 2024, 09:10):
Bună ziua. Candidații trebuie să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Tot odată, în cazul în care, acesta dispune de Contracte de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat, el trebuie anexat. Subliniem faptul că grija angajatorului față de angajații săi reprezintă un indicator de înaltă performanță, acest fapt ducând la sporirea productivității muncii și optimizarea cheltuielilor.
Date:
25 Nov 2024, 09:38
Question's name:
Bună ziua. Candidații trebuie să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Tot odată, în cazul în care, acesta dispune de Contracte de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat, el trebuie anexat. Subliniem faptul că grija angajatorului față de angajații săi reprezintă un indicator de înaltă performanță, acest fapt ducând la sporirea productivității muncii și optimizarea cheltuielilor.
Question:
Va rugam sa modificati acest punct in anuntul de participare. Dstra il mentionati acolo ca fiind o conditie obligatorie.
Answer (25 Nov 2024, 09:41):
Obligatorie este declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului, conform Anexei nr. 15 din Documentația Standard
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK