Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.11.2024 13:48
to 19.11.2024 07:49
to 19.11.2024 07:49
2
Bidding period
with
19.11.2024 07:49
to 23.11.2024 06:49
to 23.11.2024 06:49
1 day left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
260 000 MDL
Period of clarifications:
14 Nov 2024, 13:48 - 19 Nov 2024, 7:49
Submission of proposals:
19 Nov 2024, 7:49 - 23 Nov 2024, 6:49
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
achiziționarea echipamentului audio-video
conform Regulamentului 2021/1059 (Regulamentul Interreg)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Nov 2024, 13:48
Date modified
15 Nov 2024, 21:11
Achizitii.md ID
21310998
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
g4_financial identification form.pdf
g4_financial identification form.pdf
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
st2_invitation to tender_supplies.dox.semnat.pdf
st2_invitation to tender_supplies.dox.semnat.pdf
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
g5a_legal entity form individuals.pdf
g5a_legal entity form individuals.pdf
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
g5c_legal entity form public.pdf
g5c_legal entity form public.pdf
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
g1_declaration objectivity confidentiality tender preparation.docx
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
g2_declaration impartiality confidentiality tender evaluation.docx
Bidding Documents
-
14.11.24 13:48
Date:
15 Nov 2024, 21:11
Question's name:
ce acte sunt necesare?
Question:
buna seara, urmatoarele acte ati anexat la tender, insa ele nu se regasesc in caiet de sarcini ca acte necesare spre prezentare, ce sa facem cu acestea? g1_declaration objectivity confidentiality tender preparation, g2_declaration impartiality confidentiality tender evaluation, g4_financial identification form, g5a_legal entity form individuals, g5c_legal entity form public, st5_tender form_supplies.dox, st7_evaluation report
Answer (18 Nov 2024, 07:49):
Bună ziua. Cu excepția formularului g2 le completați pe toate și le prezentați cu oferta . Sunt niște formulare obligatorii pentru procedurile de achiziții pe acest, Program finanțat din surse externe.
Proiector
Date:
18 Nov 2024, 12:35
Question's name:
Ecran pentru proiector
Question:
În cerințe se subliniază că ecranul trebuie să fie portabil, pe un trepied, cu posibilitatea de instalare pe podea și să fie însoțit de o husă pentru transport. Totodată, se menționează că acesta trebuie să aibă posibilitatea de instalare pe perete și pe tavan. Este imposibil să fie îndeplinite simultan aceste cerințe. Ar trebui să înțelegem că aveți nevoie de un ecran pe trepied?
Answer (18 Nov 2024, 13:16):
Ecran pentru proiector de perete cu husă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK