Select the type of procedure
Commercial procurement
21310516
1
Enquiry period
with
13.11.2024 16:22
to 25.11.2024 08:00
to 25.11.2024 08:00
7 hours left
2
Bidding period
with
25.11.2024 08:00
to 29.11.2024 09:00
to 29.11.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 906 127,38 MDL
Period of clarifications:
13 Nov 2024, 16:22 - 25 Nov 2024, 8:00
Submission of proposals:
25 Nov 2024, 8:00 - 29 Nov 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparaţie capitală a acoperişului şarpant la blocul A al Casei de Cultură din s.Pîrîta r.Dubăsari
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4579, MOLDOVA, Dubăsari, s.Pîrîta, s.Pîrîta r.Dubăsari
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Nov 2024, 16:22
Date modified
21 Nov 2024, 12:11
Achizitii.md ID
21310516
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunţul de participare.pdf
anunţul de participare.pdf
Documents history
-
anunţul de participare.pdf
anunţul de participare.pdf
ID: ebabd007-dd6f-47e8-b626-04ee38f119f5
Bidding Documents
-
2024-11-15-0001.pdf
2024-11-15-0001.pdf
ID: ebabd007-dd6f-47e8-b626-04ee38f119f5
Bidding Documents
-
2024-11-13-0001.pdf
2024-11-13-0001.pdf
ID: ebabd007-dd6f-47e8-b626-04ee38f119f5
Bidding Documents
Bidding Documents
-
21.11.24 12:11
Date:
14 Nov 2024, 08:57
Question's name:
Clarificari
Question:
Voi serios? 80% din valoarea contractului sa avem pe cont? Da noi cine suntem pana la urma? Banca sa va creditam? Cum adica 80%? Da voi cand aveti de gand sa achitati dara? Este scris clar in anunt ca suma transelor de achitare este minim 20% din suma contractului. Atunci de ce ar trebui 80% sa avem? Ori in cazul cand prezentam acte spre achitare de cat timp aveti nevoie? Sa intelegem ca nu se va achita la timp? Al doilea moment - revedeti perioada de garantie a lucrarilor, ori conform art. 30 al legii 721/1996 calitatii in conctructii, termenul de garantie a lucrarilor este de 5 ani, nici mai mult nici mai putin. Presupun ca ati avut in vedere garantia placilor de invelitoare, asta este altceva si trebuie specificat expres in anunt ca se cere garantie la un anumit material, dar nu la lucrari.
Answer (14 Nov 2024, 11:10):
1.Cerința de 80%, este ca agentul economic să demonstreze că financiar este în putere să execute lucrarea. Sursele finaciare de 80% nu este o cerință să se transfere pe contul Primarii.
2.Garanția la lucrările executate în domeniul de construcție se bazează pe legislația în vigoare a RM.
Antreprenorul care execută lucrările trebuie să fie încrezut în lucrarea executată.
Date:
14 Nov 2024, 10:09
Question's name:
Dezmăț total
Question:
Referitor la întrebarea de mai sus suntem total de-acord cu întrebarea de mai sus,mai mult ca atât ca avem o închipuire ca această condiție le-au impus-o ONDRL de oarece se inițiază o sumedenie de obiecte dar de finanțe nu dispun…voi chiar sunteți oribili și vă faceți autoritatea și dividende politice pe seama antrenamentului.
Să vă facem obiectiv:repede,calitativ,garanție pe lucrări vreo 10 ani și cind ajungi la achitarea facturii…sorry dar nu dispunem de finanțe la moment…așteptați ca nu va fi nimic…cum a mai zis anul trecut Spinu Andrei ..cei pentru un antrenor sa aștepte finanțele 2-3 luni …el nu vede o problema.
Voi ce ați căzut din căruță,aliooo… opriți-vă… scoateți condițiile acestea stupide ca să nu vă contestăm pina în luna a 08.2025, să pierdeți finanțarea….
Answer (14 Nov 2024, 11:52):
Bună, Garanţia pentru lucrările executate va fi menţionată şi în contractul cu antreprenorul cîştigator, conform legislaţiei RM, precum la fel şi celelalte cerinţe care sunt stipulate conform contractului nr. DB 24 251 SE-2 din 06.11.2024 încheiat între beneficiar Primăria Pîrîta şi Finanţator "Instituția publică Oficiul Național de Dezvoltare Regională și Locală".
În anunţul de participare la rubrica 37. Alte informații relevante: este menţionat clar ce cere Finanţatorul
Date:
14 Nov 2024, 13:41
Question's name:
Clarificari
Question:
1. Noi am inteles foarte bine ca 80% nu se transfera pe contul Dvs si sunt destinati pentru a initia lucrarile. Intrebearea este de ce este necesar tocmai asa o suma cand antreprenorul poate veni lejer in prima perioada cu o factura de 20% din contract, Dvs transferati la timp banii, respectiv acesti 20% sunt folositi pentru urmatoarele lucrari? Ori nu sunteti increzuti ca achitarea va fi facuta in termeni restransi?
2. In privinta garantiei de 10 ani. V-am dat mura in gura articolul din lege unde scris expres ca garantia la lucrari este de 5 ani, ori nici macar nu v-ati obosit sa deschideti articolul sa cititi. Ati venit cu o fraza generala precum ca garantia corespunde cu legislatia, dar care legislatie numai Dvs stiti. Eu v-am indicat expres artoculul, oare nu-i suficient?
3. O sa se gaseasca cineva timp si resurse si va incepe a contesta porcariile astea cu satul vostru eruopea la stanga si la dreapta si va bloca tot. Opriti-va. Mergeti la ONDRL si cereti finantare ferma si la timp si nu veti avea probleme. Faptul ca nu sunt resurse suficiente nu trebuie sa le puneti in carca OE.
Answer (14 Nov 2024, 14:33):
Transferul în timp a surselor financiare pentru lucrările executate nu depinde de Beneficiar dar depinde de Finanțator. În privințagaranției de 10 ani, la agentul economic care va fi câștigător în contractul care va fi efectuat între beneficiar și agentul economic câștigător la licitație va fi arătat că garanția pentru lucrări va fi de 5 ani conform legislației RM, iar garanția pentru materialele de construcție va fi arătată separat la fiecare material în parte conform normelor în construcție.
Dacă Dvs veți fi câștigător și nu veți fi de acord cu careva puncte din anunțul din achiziții publice la lucrarea dată la întocmirea contractului între beneficiar și antreprenor aveți dreptul de a contesta procedura de achiziții, sau de a ataca în instanța de judecată.
Date:
14 Nov 2024, 19:17
Question's name:
Clarificari !
Question:
Termenul de garanție post recepție pentru lucrările de construcție este de 5 ani. Această reglementare va fi prevăzută expres în legislație, în contextul obligațiilor executanților lucrărilor de construcție, dar și a răspunderii patrimoniale a agenților economici. Rugam Autoritatea Contractanta sa modifice termenul de garantie a lucrarilor de la 10 ani la 5 ani conform Art.24. - l) remedierea pe proprie cheltuială a defectelor calitative apărute din vina lor atît în perioada de execuţie, cît şi în termenul de garanție postrecepție de 5 ani !
Answer (15 Nov 2024, 11:19):
Termenul de garanţie a lucrărilor în anunţul de participare a fost modificat de la 10 ani la 5 ani
Date:
21 Nov 2024, 11:32
Question's name:
Clarificari.
Question:
Termenul de garanţie a lucrărilor în anunţul de participare pct.15, subpunctul 6. este de 10 ani, iar in pct.17 este de 5 ani. Care este corect? Faceti corectarile corespunzatoare.
Answer (21 Nov 2024, 12:12):
Bună ziua, anunţul a fost modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK