Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.11.2024 13:32
to 24.11.2024 08:00
to 24.11.2024 08:00
2
Bidding period
with
24.11.2024 08:00
to 05.12.2024 08:00
to 05.12.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 769 851 MDL
Period of clarifications:
13 Nov 2024, 13:32 - 24 Nov 2024, 8:00
Submission of proposals:
24 Nov 2024, 8:00 - 5 Dec 2024, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Deservire și întreținere dispozitive medicale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
13 Nov 2024, 13:32
Date modified
18 Nov 2024, 10:55
Achizitii.md ID
21310391
MTender ID
CPV
50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Active
Lot nr. 6 - 6. Microscop neurochirurgical "OPMI PENTERO 800, Carl Zeiss"
Budget: 61600.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - 10. Mașină de spălare și dezinfecție Matachana MAT LD521XLS
Budget: 27600.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - 12. Dispozitiv radiologic SHIMADZU FlexaVision F3
Budget: 106000.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - 13. Dispozitiv radiologic digital staționar "Helios DRF, Assing S.p.A."
Budget: 79500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare deservirea i intretinerea dispozitivelor medicale.pdf
anunt de participare deservirea i intretinerea dispozitivelor medicale.pdf
Documents history
-
anunt de participare deservirea i intretinerea dispozitivelor medicale.pdf
anunt de participare deservirea i intretinerea dispozitivelor medicale.pdf
ID: 24113875-2204-4200-abf2-8e0828a54692
Bidding Documents
-
anunt de particpare .docx
ID: 24113875-2204-4200-abf2-8e0828a54692
Bidding Documents
-
anunt de particpare .docx
ID: 24113875-2204-4200-abf2-8e0828a54692
Bidding Documents
Bidding Documents
-
15.11.24 11:15
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documents history
-
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
ID: e26a6864-63f0-41e2-a5af-1b57b172f09f
Bidding Documents
-
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: e26a6864-63f0-41e2-a5af-1b57b172f09f
Bidding Documents
-
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: e26a6864-63f0-41e2-a5af-1b57b172f09f
Bidding Documents
Bidding Documents
-
18.11.24 10:55
Date:
13 Nov 2024, 14:26
Question's name:
cantitatea trimestre
Question:
va rog sa spuneti daca este gresit sau nu p.12 din documentatie obligatorie din anuntul de participare.NOTA: Suma pentru Oferta financiară se va indica pentru 3 trimestre. Se solicita servicii pentru tot anul (4 trimestre) sau doar pentru 3 trimestre?
Answer (13 Nov 2024, 14:32):
Bună ziua, au fost operate modificări! Suma pentru Oferta financiară se va indica pentru 4 trimestre!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK