Select the type of procedure
Commercial procurement
21310166
1
Enquiry period
with
13.11.2024 10:44
to 27.11.2024 09:29
to 27.11.2024 09:29
2
Bidding period
with
27.11.2024 09:29
to 17.12.2024 09:29
to 17.12.2024 09:29
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 087 000 MDL
Period of clarifications:
13 Nov 2024, 10:44 - 27 Nov 2024, 9:29
Submission of proposals:
27 Nov 2024, 9:29 - 17 Dec 2024, 9:29
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația capitală a sectorului de drum din str. Constantin Balaur din s.Vorniceni, r-nul Strășeni, cu lungimea de 0,50 km.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Nov 2024, 10:44
Date modified
15 Nov 2024, 13:11
Achizitii.md ID
21310166
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
ID: f0f56ca3-169e-4d3b-929a-07e13bd24178
Bidding Documents
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: f0f56ca3-169e-4d3b-929a-07e13bd24178
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunt de participare
13.11.24 11:02
Date:
15 Nov 2024, 13:11
Question's name:
Garantia Bancara 5 %
Question:
Cînd veți întoarce Garantia Bancara 5 % ?
Answer (15 Nov 2024, 16:34):
Bună ziua.Antreprenorul general, după primirea scrisorii de acceptare a ofertei din partea Beneficiarului, în termen de maximum 10 zile, dar nu mai târziu de data încheierii contractului, se angajează să prezinte autorității contractante, garanția de bună execuție a contractului (contract de cont bancar de depozit - garanție de bună execuție a contractului de antrepriză), obținută de la banca unde se deservește, pentru o sumă în cuantum de 5% din valoarea contractului atribuit, constituindu - se prin rețineri succesive din plățile facturilor de achitare a lucrărilor executate.Garanția de bună execuție 5% se prezintă doar de agentul economic care a cîștigat licitația.
Date:
22 Nov 2024, 14:13
Question's name:
Caietul de sarcini.
Question:
Caietul de sarcini parcă n-are sfirsit.Lipsesc semnele rutiere, marcajul și altele.Nu este semnat de beneficiar
Answer (25 Nov 2024, 09:29):
Achiziția dată este în două etape.Semnele rutiere,marcajul și altele sunt incluse în achiziția din etapa II.
Date:
22 Nov 2024, 14:14
Question's name:
GB 5 %
Question:
N-ați răspuns la întrebare concret.
Answer (25 Nov 2024, 08:43):
Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului.
Alin.(8) - La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK