1
Enquiry period
with 12.11.2024 13:44
to 15.11.2024 10:50
2
Bidding period
with 15.11.2024 10:50
to 21.11.2024 05:50
3
Auction
with 22.11.2024 14:00
to 22.11.2024 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 188 861,99 MDL
Period of clarifications: 12 Nov 2024, 13:44 - 15 Nov 2024, 10:50
Submission of proposals: 15 Nov 2024, 10:50 - 21 Nov 2024, 5:50

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparații curente a edificiului Centrului medical al Direcției regionale Centru al IGPF.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Ina Iacob
Contact phone
022-259614
Purchase data
Date created
12 Nov 2024, 13:44
Date modified
12 Nov 2024, 16:40
Achizitii.md ID
21309771
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari (2).docx
Bidding Documents
-Documentația standard
12.11.24 13:44
anunț de participare cm anexa nr.1.pdf anunț de participare cm anexa nr.1.pdf
Bidding Documents
-Anunț de participare Anexa nr.1
12.11.24 13:44
formulare conexe anexa 7,8.docx
Bidding Documents
-Formulare conexe
12.11.24 13:44
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-Caiet de sarcini Anexa nr.2
12.11.24 13:47
Date:
12 Nov 2024, 16:40
Question's name:
anunt de participare
Question:
Lucrările vor fi executate în termen dec până la 50 zile din data înregistrării Contractului La solicitarea la Trezoreria de Stat a Ministerului Finanțelor, conform cerințelor tehnice și cantității specificate. ? De acuma nu se incadreaza in cerinte.Multumesc
Answer (14 Nov 2024, 10:50):
Cerințe au fost stipulate în anunț de participare. În baza volumului de lucru indicat în Deviz local, procedură poate fi finalizată până la 31 decembrie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.