Select the type of procedure
Commercial procurement
21309722
1
Enquiry period
with
12.11.2024 12:54
to 22.11.2024 11:00
to 22.11.2024 11:00
2
Bidding period
with
22.11.2024 11:00
to 03.12.2024 11:00
to 03.12.2024 11:00
3
Auction
04.12.2024 11:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 858 500 MDL
Period of clarifications:
12 Nov 2024, 12:54 - 22 Nov 2024, 11:00
Submission of proposals:
22 Nov 2024, 11:00 - 3 Dec 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea Dispozitivelor medicale, conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Nov 2024, 12:54
Date modified
15 Nov 2024, 10:19
Achizitii.md ID
21309722
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1 Detector compatibil cu instalația radiologică model PRS500B (PROTEC, Germania)
Budget: 1017000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot nr. 3 Dispozitiv miscare continua-pasiva pentru reabilitarea genunchiului și a șoldului
Budget: 270000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot nr. 4 Sistem (saltea) de încălzire a pacientului
Budget: 269500.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lot nr. 5 Sistemul de îndepărtare a cupei acetabulare
Budget: 660000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lot nr. 8 Sistem de hidrochirurgie
Budget: 870000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 10 - Lot nr. 10 Negatoscop un cadru cu LED
210720
Budget: 16000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_pentru publicare_scto_dm2.signed.pdf
anunt de participare_pentru publicare_scto_dm2.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.11.24 12:54
Lot nr. 4 Sistem (saltea) de încălzire a pacientului
Date:
15 Nov 2024, 10:19
Question's name:
Sistem (saltea) de încălzire a pacientului
Question:
Stimata Autoritate CAPCS. Dupa cum se poate observa, este a 2 oara cand publicati licitatia pentru lotul nr.4 – Sistem (saltea) de incalzire pacient. La prima runda de licitatie, operatorii economici au fost fortati sa nu depuna oferte deoarece, pe piata, nu exista nici un dispozitiv medical care sa se incadreze in specificatii tehnice solicitate. In cazul celei de-a doua runde, mai exact licitatia actuala, caietul de sarcini a ramas neschimbat. Dorim sa mentionam faptul ca exista 2 tipuri de sisteme de incalzire: 1. sisteme de incalzire dotate cu filtru HEPA prin care este asigurata filtrarea aerului. La acest tip de sisteme se pot atasa doar plapume de unic pacient. 2. sisteme de incalzire la care pot fi atasate plapume reutilizabile electrice. Aceste sisteme nu dispun de filtru HEPA. Avand in vedere aceasta clasificare, rezulta in mod evident faptul ca specificatiile tehnice au fost intocmite gresit, prin comosarea a 2 sisteme diferite intr-unul singur. Astfel, va rugam frumos sa modificati cerinta astfel: ” Plapuma/ saltea reutilizabila sau de unica folosinta”. Va multumim.
Answer (20 Nov 2024, 14:16):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, conform anunțului de participare pct. 10 se acceptă oferte alternative. Prin oferte alternative se subînțelege că operatorii economici pot depune oferte alternative Specificațiilor tehnice minime solicitate în anunțul de participare. (ofertantul dovedește în oferta sa alternativă, spre satisfacția autorității contractante, prin orice mijloc corespunzător, că soluțiile tehnice pe care le propune satisfac, în orice manieră echivalentă, cerințele tehnice definite din Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă în anunțul de participare). Un mijloc corespunzător poate fi considerat un dosar tehnic de la producător, un raport de încercare de la un organism recunoscut, ect. Totodată, în procesul de evaluare în cazul în care vor fi depuse pentru același lot oferte de bază și alternative se va da prioritate ofertelor care corespund cerințelor de bază, indiferent de poziționarea după preț. Pentru ofertele alternative, grupul de lucru își rezervă dreptul de a atribui sau nu lotul operatorului economic, fără a fi obligat să motiveze decizia sa. Ofertanții pot depune o ofertă de bază sau o oferta alternativă.
Date:
21 Nov 2024, 15:04
Question's name:
Clarificare Lot 1
Question:
Buna ziua, pentru lotul nr. 1 se achizitioneaza un detector digital, care este un accesoriu pentru echipament cu raze x
Totodata, termenul de garantie de 36 luni este unul exagerat pentru asa tip de accesoriu, acesta nefiind un echipament propriu zis
Rugam sa modificati aceasta cerinta in 12 luni
Answer (22 Nov 2024, 10:33):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, în scopul minimizării riscurilor autorității contractate și reieșind din valoarea estimativă a lotului, 36 de luni este un termen rezonabil în partea ce ține de termenul de garanție a dispozitivului medical.
Lot nr. 4 Sistem (saltea) de încălzire a pacientului
Date:
21 Nov 2024, 22:30
Question's name:
Clarificare
Question:
Întrucît se solicită saltele reutilizabile, va rugăm să indicați care este numărul de sterilizări pentru acestea. Vă mulțumim anticipat!
Answer (22 Nov 2024, 10:31):
Conform documentației de atribuire se solicită 7 bucată de Sistem (saltea) de încălzire a pacientului cu Plapuma/saltea gonflabilă (reutilizabilă). Mulțumim pentru clarificarea depusă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK