Public procurement
21309366
Serviciilor de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2025
1
Enquiry period
with 11.11.2024 16:47
to 16.11.2024 12:00
to 16.11.2024 12:00
2
Bidding period
with 16.11.2024 12:00
to 20.11.2024 12:00
to 20.11.2024 12:00
3
Auction
21.11.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
350 000 MDL
Period of clarifications:
11 Nov 2024, 16:47 - 16 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals:
16 Nov 2024, 12:00 - 20 Nov 2024, 12:00
Auction start date:
21 Nov 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor:
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 356 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2024
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, Msign, Mconnect, Mlog, Mnotify, etc)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteză, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 356 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2024
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, Msign, Mconnect, Mlog, Mnotify, etc)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteză, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
11 Nov 2024, 16:47
Estimated value (without VAT)
350 000 MDL
The minimum downward of the price
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21309366
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2025.
CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2025
Technical Specifications
Documentația Standard word
11.11.24 16:47
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2025.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard semnat
11.11.24 16:47
Anunt de participare menegement documentelor 2025 (1).semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de participare
11.11.24 16:47
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Normalized price:
348 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
28.11.24 17:09
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
decizia-de-atribuire49,1manegementuldocumentelor2025cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: b09b65a0-496e-4559-b670-b8a5f30e47fe
Award Notification
28.11.24 17:09
scrisoareinfosoft-maxsemnat.pdf
ID: d6fffc1f-494a-43d4-be26-ef8c797e77e6
Award Notification
28.11.24 17:09
Documents provided with the proposal
c4 specificatii tehnice.signed.pdf
c4 specificatii tehnice.signed.pdf
ID: 0bf9838d-4307-48bc-99e4-cbcf3674b61f
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-1 extras infosoft-max srl.signed.pdf
c7-1 extras infosoft-max srl.signed.pdf
ID: 46ab9fe8-74f0-4891-a675-f129e19593aa
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c5 formularul standard al duae.signed.pdf
c5 formularul standard al duae.signed.pdf
ID: 4d8a19b2-7f79-4786-acfc-4a869719e01b
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-4 scrisoare recomandare mai infosoft-max.pdf
c7-4 scrisoare recomandare mai infosoft-max.pdf
ID: 569f49a5-7afe-4431-9173-107e15bc24d5
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c3 specificatii de pret.signed.pdf
c3 specificatii de pret.signed.pdf
ID: 7d618e57-547c-475b-839e-5356c90c0a2e
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c2 declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
c2 declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 95a233ce-0d86-42a8-8f67-bed83c33ce6e
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c1 cerere de participare.signed.pdf
c1 cerere de participare.signed.pdf
ID: c426dad0-c1a1-43b0-b2df-dcb251d8bba9
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-5 scrisoare recomandare ms infosoft-max.pdf
c7-5 scrisoare recomandare ms infosoft-max.pdf
ID: e15ffbcf-384e-4804-9ad1-382597811788
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c6 certificat privind lipsa restantelor - 1649001.signed.pdf
c6 certificat privind lipsa restantelor - 1649001.signed.pdf
ID: e7f39a21-4806-4d39-9179-61e6f24c9171
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-3 scrisoare recomandare igp infosoft-max.pdf
c7-3 scrisoare recomandare igp infosoft-max.pdf
ID: e97abbda-19f0-45d9-aff0-e6c24c4c7d93
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-2 declaratia privind lista principalelor prestari.signed.pdf
c7-2 declaratia privind lista principalelor prestari.signed.pdf
ID: f2c956c9-7032-46ec-b0f2-ccfe6f808cc5
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
c7-6 declaratie drept proprietate.signed.pdf
c7-6 declaratie drept proprietate.signed.pdf
ID: fbfaa464-a102-41ab-b6fe-6d3923ee65c9
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
20.11.24 08:30
Opening date:
20.11.24 16:06
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK