1
Enquiry period
with 11.11.2024 16:39
to 22.11.2024 15:00
2
Bidding period
with 22.11.2024 15:00
to 02.12.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 300 000 MDL
Period of clarifications: 11 Nov 2024, 16:39 - 22 Nov 2024, 15:00
Submission of proposals: 22 Nov 2024, 15:00 - 2 Dec 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul și raionul Cahul”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
The contact person
Full name
Brînză Snejana
Contact phone
029921949
Purchase data
Date created
11 Nov 2024, 16:39
Date modified
11 Nov 2024, 16:39
Achizitii.md ID
21309335
CPV
71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
- anunt de participare
11.11.24 16:39
declaratie_ro (3).doc
Bidding Documents
- declaratie privind beneficiarii efectivi
11.11.24 16:39
caiet de sarcini 2025.signed.pdf caiet de sarcini 2025.signed.pdf
Bidding Documents
- caiet de sarcini
11.11.24 16:39
anexa la caietul de sarcini.signed.pdf anexa la caietul de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
- anexa la caietul de sarcini
11.11.24 16:39
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
- DUAE
11.11.24 16:39
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.