Public procurement
21309312
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2025.
1
Enquiry period
with 11.11.2024 15:56
to 20.11.2024 16:00
to 20.11.2024 16:00
2
Bidding period
with 20.11.2024 16:00
to 02.12.2024 15:00
to 02.12.2024 15:00
3
Auction
03.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
2 083 333 MDL
Period of clarifications:
11 Nov 2024, 15:56 - 20 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals:
20 Nov 2024, 16:00 - 2 Dec 2024, 15:00
Auction start date:
3 Dec 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic şi consultanță pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud (componentele Acces-CPAS, eDosar, eCerere).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8000 om/ora, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor includea descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi..
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud (componentele Acces-CPAS, eDosar, eCerere).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8000 om/ora, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor includea descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi..
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
11 Nov 2024, 15:56
Estimated value (without VAT)
2 083 333 MDL
The minimum downward of the price
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21309312
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2025.
CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 8000.0
Unit of measurement: Om-ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2025.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de participare
11.11.24 15:56
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2025.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard semnat
11.11.24 15:56
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2025
Technical Specifications
Documentația Standard word
11.11.24 15:56
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Normalized price:
2 000 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
03.12.24 16:35
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
decizia-de-atribuire50,1hardware2025semnatsemnatsemnat-1semnatsignedsemnatsignedsemnat.pdf
ID: b0177f2e-4cf8-4adf-bc4d-28548a66fe73
Award Notification
3.12.24 16:35
scrisoareinformaredaacsystemintegratorsemnat.pdf
ID: e6a990ed-e596-41e7-9278-14dd71471394
Award Notification
3.12.24 16:35
Documents provided with the proposal
garantiabancara_cnas_271124signed.pdf
ID: 69d47c5c-96de-4d4c-8c1a-d62249e2e057
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:00
formularul_duae_dsisigned.pdf
ID: d6be9edb-7298-44fe-a698-1cbe2ee968ee
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:00
formularul_duae_dsssigned.pdf
ID: e085cbfc-3d62-4ef3-b201-b73020982cca
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:00
anexa7_cereredeparticiparesigned.pdf
ID: 0ad976e4-720d-4090-8cd9-550d6bf504f4
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
declaratieexistentaresurselortehnice_call_centersigned.pdf
ID: 0f57fd5f-7594-4b31-bb5f-6a5334fc8f4c
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
certificatdeinregistraresigned.pdf
ID: 33d19867-f2b5-469c-9c7a-3fc6a07a5a0c
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
anexa23_specificatiidepretsigned.pdf
ID: 355e4c36-c969-487c-bb55-62e493c1f51c
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
anexa14_declaratiepersonalcalificatsigned.pdf
ID: 42ecd9a4-4358-4b70-bd38-9f604450eb59
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
anexa8_declaratievalabilitateoferteisigned.pdf
ID: 445830d8-aab4-4d42-a782-a72eec2b5ec2
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
certificat_fisc_02122024signed.pdf
ID: 53314d53-f02e-4579-8b25-c28ddddc0478
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
anexa12_declaratieexperientasimilarasigned.pdf
ID: 609f1e85-6d8e-415a-8031-b6c5382aa885
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
anexa22_specificatiitehnice_descriereasolutieipropusesigned.pdf
ID: 9bcc80bf-5587-49cf-a59a-64862f4c3386
x_technicalDocuments
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
qualitycertificate_isosigned.pdf
ID: c2ec8f7a-4bef-45be-9bb5-304a33372f58
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
extras-srldaacsoftwaresystemssigned.pdf
ID: d12294f6-5687-492e-90ce-f188c192aadc
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
extrasdsi06092024signed.pdf
ID: e65b8b39-afb7-4991-9733-0986aea16e2c
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.12.24 11:30
Opening date:
2.12.24 15:28
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK