1
Enquiry period
with 08.11.2024 14:43
to 11.11.2024 16:00
2
Bidding period
with 11.11.2024 16:00
to 14.11.2024 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 291 600 MDL
Period of clarifications: 8 Nov 2024, 14:43 - 11 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals: 11 Nov 2024, 16:00 - 14 Nov 2024, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Masă mobilă pliantă dreptunghiulară pentru săli de conferințe. Dimensiunea blatului - 700*1600 mm. - 14 bucăți.
Masă mobilă pliantă semiovală pentru săli de conferințe. Dimensiunea blatului - 830*1600 mm. - 2 bucăți.
Masă mobilă pliantă dreptunghiulară pentru săli de conferințe. Dimensiunea blatului - 700*1800 mm - 2 bucăți.
Fotoliu cu speteaza înaltă- 4 bucăți.
Fotoliu cu speteaza joasă - 26 bucăți.
Scaun pentru sala de conferințe - 41 bucăți.






Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
8 Nov 2024, 14:35
Date modified
8 Nov 2024, 14:43
Estimated value (without VAT)
291 600 MDL
Achizitii.md ID
21308499
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
18 Nov 2024 14:42 - 30 Dec 2024 14:42
List of positions
1)
Title
Mobilier pentru sala de conferințe CPV: 39153000-9 - Conference-room furniture
Quantity: 99.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 268 415 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – (data 14 noiembrie 2024, ora 16:00), au depus oferte 3 (trei) operatori economici: 1) ”LIMANI-GRUP” SRL cu propunerea financiară în sumă de 268415,00 lei fără TVA; 2) ”ACVILIN-GRUP” SRL cu propunerea financiară în sumă de 277250,00 lei fără TVA; 3) ”MEGA LIMITED” SRL cu propunerea financiară în sumă de 285600,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic ”LIMANI-GRUP” SRL corespunde cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice. Propunerea financiară prezentată (268415,00) se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (291000,00 lei fără TVA). Oferta are cel mai scăzut preț. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Cu referire la garanție, termenul de livrare și instalare a mobilierului, operatorul economic a prezentat clarificări care corespund cerințelor solicitate. Oferta operatorului economici ”ACVILIN-GRUP” SRL nu corespunde specificațiilor tehnice din motiv că nu a fost specificat termenul de garanție a bunurilor. Oferta operatorului economici ”MEGA LIMITED” SRL nu corespunde specificațiilor tehnice din două motive: nu a fost specificat termenul de garanție pentru mese, iar pentru fotolii a fost indicat 24 de luni, termenul de garanție solicitat fiind de minim 3 ani. În această ordine de idei, ofertele operatorilor economici ”ACVILIN-GRUP” SRL și ”MEGA LIMITED” SRL au fost respinse în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, din motiv că nu corespund cerințelor solicitate în anunțul de participare. Astfel, În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”LIMANI-GRUP” SRL, cu propunerea financiară în sumă de 268415,00 de lei fără TVA/322098,00 de lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, întrunește toate cerințele de calificare și selecție, corespunde specificațiilor tehnice
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Normalized price: 277 250 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Mega Limited

Normalized price: 285 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications