Public procurement
21308015
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație interioară a blocului administrativ al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.04
1
Enquiry period
with 07.11.2024 15:53
to 18.11.2024 12:00
to 18.11.2024 12:00
3 days left
2
Bidding period
with 18.11.2024 12:00
to 21.11.2024 12:00
to 21.11.2024 12:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
409 569,52 MDL
Period of clarifications:
7 Nov 2024, 15:53 - 18 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals:
18 Nov 2024, 12:00 - 21 Nov 2024, 12:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație interioară a blocului administrativ al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.04
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2024, 15:49
Date modified
12 Nov 2024, 18:45
Estimated value (without VAT)
409 569,52 MDL
Achizitii.md ID
21308015
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Contract period
2 Dec 2024 15:52 - 31 Dec 2024 15:52
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație interioară a blocului administrativ al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.04
CPV: 71220000-6 - Architectural design services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK