Select the type of procedure
21307879
1
Enquiry period
with
07.11.2024 14:27
to 21.11.2024 15:41
to 21.11.2024 15:41
2
Bidding period
with
21.11.2024 15:41
to 04.12.2024 15:41
to 04.12.2024 15:41
12 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
28 103 790 MDL
Period of clarifications:
7 Nov 2024, 14:27 - 21 Nov 2024, 15:41
Submission of proposals:
21 Nov 2024, 15:41 - 4 Dec 2024, 15:41
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de construcție a rețelelor de canalizare menajer-fecaloide ale str-lor: Cărămidarilor, Uzinelor, Movileni, Rebreanu, Călătorilor, Maiakovski mun.Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.100
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2024, 14:20
Date modified
7 Nov 2024, 17:41
Achizitii.md ID
21307879
MTender ID
CPV
45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Nov 2024, 17:41
Question's name:
Proiect
Question:
Buna seara publicati va rog proiectul de executie
Answer (8 Nov 2024, 15:12):
Proiectul poate fi consultat la adresa beneficiarului mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 100.
Date:
7 Nov 2024, 17:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna seara. Publicati va rog caietul de sarcini cu formularul desfasurat F1A sau F1B sau F5
Answer (8 Nov 2024, 15:14):
Formularul desfășurat F1B, poate fi consultat la adresa beneficiarului. Din motive tehnice, platforma m.tender nu permite adăugarea ulterioară a documentelor.
Date:
8 Nov 2024, 08:27
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Dat fiind faptul că la pct. 12. Termenii și condițiile de executare Dvs. solicitați în termen de 24 luni, iar la pct. 18. Garanția de bună execuție a contractului, solicitația ca formă garanției să fie Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea contractului adjudecat, rugăm să fie analizată posibilitatea de a constitui ca rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, și asta în baza art. 153 alin 1) a HG 638/20.
Answer (8 Nov 2024, 11:49):
La încheierea contractului se va prezenta scrisoarea de garanție bancara sau rețineri succesive din plata cuvenită
Date:
8 Nov 2024, 08:33
Question's name:
Anunt
Question:
Licitația asta a mai avut loc și ați anulato pe motivul ca Consiliul na alocat bani, acum care e garantia ca pentru 2025 veți avea surse?
Answer (8 Nov 2024, 11:51):
La moment bani sunt disponibili, au fost alocați.
Date:
8 Nov 2024, 08:35
Question's name:
Devize
Question:
UNNDE GASIM F 1 DESFASURATE ?
Answer (8 Nov 2024, 15:20):
Vezi răspunsul de mai sus.
Date:
8 Nov 2024, 10:44
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Acasta nota se regaseste in Documentatia standart publicata de dtr. Nepublicare F1 desfasurat face imposibila pregatirea ofertelor si ne ia din timpul prevazut. Creati impedimentesi incalcati premeditat?
Answer (8 Nov 2024, 15:20):
Vezi răspunsul de mai sus.
Date:
11 Nov 2024, 11:30
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Prezentati va rog fisa tehnica la tevele PVC care sunt incluse in proiect
Answer (12 Nov 2024, 09:42):
Rugăm respectuos să consultați proiectul la sediul autorității contractante.
Date:
11 Nov 2024, 13:02
Question's name:
Tevi PVC
Question:
Buna ziua. Deoarece in deviz nu este specificat clar ce tip de tevi PVC sunt incluse in proiect, va rugam respectuos sa ne clarificati daca tevile PVC trebuie sa fie multistrat produse conform EN13476 sau monostrat (compact) produse conform EN1401.
Answer (12 Nov 2024, 09:45):
Rugăm respectuos să consultați proiectul la sediul autorității contractante. Totodată, rugăm insistent să efectuați vizita amplasamentului din motiv că este un obiectiv de construcție foarte complicat.
Date:
14 Nov 2024, 15:41
Question's name:
Termeni
Question:
Ati publicat F1 desfasurata dar nu a-ți extins și termenul de depunere a ofertelor pe perioada cit v-ați opus cerinţelor legale. Ar fi corect sa extindeți termenul pentru clarificări și cel de depunere acofertelor
Answer (14 Nov 2024, 15:51):
Va informam ca F1 a fost publicat de catre IS CTIF și nu de catre autoritatea contractanta. Iar, in partea ce tine de extinderea termenului va comunicam ca termenul este stabilit corect si va sugeram sa studiati mai atent legislatia in domeniul achizitiilor publice.
Date:
14 Nov 2024, 22:14
Question's name:
Cerinte
Question:
Va informam ca F1 a fost publicat de catre IS CTIF și nu de catre autoritatea contractanta. Iar, in partea ce tine de extinderea termenului va comunicam ca termenul este stabilit corect si va sugeram sa studiati mai atent legislatia in domeniul achizitiilor publice. IS CTIF a făcut asta din propria Inițiativă, evident ca nu. Cit primește termenul el urmează sa curgă din ziua publicării caietului de sarcini conform prevederilor legale, noi avem de lucrat cu devizele. E timpul sa înțelegeți ca asigurarea participării mai multor ofertanți este una din obligațiunile cheie
Answer (15 Nov 2024, 13:44):
Vă mulțumim mult pentru implicare și sugestii.
Date:
19 Nov 2024, 11:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua!
Va informam, ca in devizele pentru strazile Calatorilor-Movileni (2-3-1) si Rebreanu (2-4-1), sunt depistate unele erori, si anume: in 2-3-1 volumul din poz. 38, constituie 1258 kg, respectiv in poz. 39 ar trebui sa fie 1.26 t, pe cind volumul inclus este de 10 ori mai mic - 0.13t. La fel in devizul 2-4-1 in poz. 41 avam 1537.6 kg, in poz. 41 - 0.15t (corect 1.54 t). Va rugam sa corectati volumele.
Multumim
Answer (19 Nov 2024, 15:41):
Autoritatea contractantă nu este drept să modifice devizele din motiv că se încalcă drepturile de autor. Proectul și devizul au fost verificate de verificatori atestați.
Date:
19 Nov 2024, 17:08
Question's name:
dreptul de autor si clarificari
Question:
Articolul 5. Condițiile de protecție
(1) În conformitate cu prezenta lege, constituie obiect al protecției dreptului de autor operele originale din domeniul literar, artistic și științific, oricare ar fi modul sau forma de exprimare, indiferent de faptul dacă acestea au fost sau nu aduse la cunoștința publicului.
(2) Autorul beneficiază de protecția dreptului de autor asupra operei sale prin simpla ei creare. Pentru recunoașterea și protejarea dreptului de autor nu este necesară înregistrarea operei, nici alt act de notificare sau alte formalități.
(3) Dreptul de autor nu depinde de dreptul de proprietate asupra obiectului material în care și-a găsit expresie opera respectivă. Procurarea unui asemenea obiect nu conferă proprietarului acestuia niciunul dintre drepturile acordate autorului de prezenta lege.
Acesta este un articol din LEGE Nr. 230
din 28-07-2022
privind dreptul de autor și drepturile conexe, deci devizele elaborate nu sunt subect al acestei Legi. nu inventati ci cereti explicatiile de la proiectant. HG 361 DIN 1996 Pct. 7. Pentru asigurarea calităţii execuţiei lucrărilor de construcţie este obligatorie verificarea acesteia de către responsabili tehnici şi diriginţi de şantier atestaţi. de unde se vede clar ca faptul verificarii proiectului nu scuteste responsabilul tehnic si dirigintele de santier de sarcina privind reverificarea proiectului, In jurul unei intrebari faceti jocur inutile. Fiti buni si raspundeti la clarificari asa cum prevede Legea 131 art 35, alin (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic; Deci reiteram intrebarea:Va informam, ca in devizele pentru strazile Calatorilor-Movileni (2-3-1) si Rebreanu (2-4-1), sunt depistate unele erori, si anume: in 2-3-1 volumul din poz. 38, constituie 1258 kg, respectiv in poz. 39 ar trebui sa fie 1.26 t, pe cind volumul inclus este de 10 ori mai mic - 0.13t. La fel in devizul 2-4-1 in poz. 41 avam 1537.6 kg, in poz. 41 - 0.15t (corect 1.54 t).Cum procedam in acest caz? veti utiliza acasta situatie ca motiv de anulare a licitatiei dupa deschiderea ofertelor?
Answer (20 Nov 2024, 11:44):
Vezi raspuns de mai sus. Iar, cele menționate de către dvs. în parte ce ține de anulare vă informăm, că grupul de lucru privind achizițiile publice poate dispune anularea procedurii de achiziții doar în strtictă conformitate cu prevederile art. 71 al Legii 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK