1
Enquiry period
with 07.11.2024 10:56
to 12.11.2024 10:00
2
Bidding period
with 12.11.2024 10:00
to 20.11.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 7 Nov 2024, 10:56 - 12 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals: 12 Nov 2024, 10:00 - 20 Nov 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de monitorizare tehnică a sistemelor de alarmă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Serghei Ciobanu
Contact phone
022 857-239
Purchase data
Date created
7 Nov 2024, 10:50
Date modified
7 Nov 2024, 10:56
Estimated value (without VAT)
170 000 MDL
Achizitii.md ID
21307677
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
1 Jan 2025 10:55 - 30 Dec 2025 10:55
List of positions
1)
Title
1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00; 2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 10. Cabinetul nr.12(ofițer date cu caracter personal) et.2 Administrație de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 11. Buton de alarmă, 2 buc. secția internare: 24ore 12. Buton de alarmă, 2 buc. secția 10: 24ore 13. Buton de alarmă, 2 buc. liftier: 24ore 14. Buton de alarmă, 2 buc. secția 7: 24ore 15. Buton de alarmă, 2 buc. secția 8: 24ore 16. Buton de alarmă, 2 buc. secția 9: 24ore 17. Buton de alarmă, 2 buc. Post barieră: 24ore CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 365.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (26).docx
Bidding Documents
-
7.11.24 10:56
contract model.doc
Draft contract - special conditions
-
7.11.24 10:56
declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
7.11.24 10:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 157 482 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications