1
Enquiry period
with 07.11.2024 08:43
to 26.11.2024 16:00
4 days left
2
Bidding period
with 26.11.2024 16:00
to 07.12.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 6 630 000 MDL
Period of clarifications: 7 Nov 2024, 8:43 - 26 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals: 26 Nov 2024, 16:00 - 7 Dec 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Contoare de apă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Bulmag
Contact phone
022256797, 067748246, 060711110
Purchase data
Date created
7 Nov 2024, 8:31
Date modified
8 Nov 2024, 12:00
Estimated value (without VAT)
6 630 000 MDL
Achizitii.md ID
21307514
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Contract period
9 Dec 2024 08:00 - 6 Nov 2025 08:41
List of positions
1)
Title
Contoare de apă CPV: 38421100-3 - Water meters
Quantity: 26000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
7.11.24 08:43
documentație standart.docx
Bidding Documents
-
7.11.24 08:43
caiet de sarcini modificat.docx
Bidding Documents
-
8.11.24 12:00
Contoare de apă
Date:
8 Nov 2024, 10:18
Question's name:
Termen si transe de livrare
Question:
Stimata AC, In caietul de sarcini este indicat -- Livrarea se va efectua în tranșe la solicitare, prima tranșa a 2 000 contoare în termen nu mai târziu de 30 zile de la încheierea contractului." prin urmare avvem cateva Intrebare: Care sunt termenii solicitati pentru ulterioarele livrari intrebare: prezentati un garfic planificat de comenzi Intrebare: care sunt conditiile de plata!
Answer (8 Nov 2024, 11:29):
Potrivit pct. 13. din Anunțul de participare „Termenul de valabilitate a contractului: 12 luni”, astfel, cantitatea totală de contoare se preconizează a fi solicitată în acest termen. Cerințe de livrare din caietul de sarcini vor fi modificate și publicate în SIA RSAP. Plata se va efectua în termen de 30 - 60 zile de la fiecare livrare.
Question's name
Question
Clarifications