1
Enquiry period
with 04.11.2024 10:29
to 09.11.2024 11:00
2
Bidding period
with 09.11.2024 11:00
to 12.11.2024 11:00
3
Auction
13.11.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 5 400 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2024, 10:29 - 9 Nov 2024, 11:00
Submission of proposals: 9 Nov 2024, 11:00 - 12 Nov 2024, 11:00
Auction start date: 13 Nov 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot 14/Terci de orez fara lapte pentru alimentația copiilor de la 4 luni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
4 Nov 2024, 10:08
Date modified
4 Nov 2024, 10:29
Estimated value (without VAT)
5 400 MDL
The minimum downward of the price
54 MDL
Achizitii.md ID
21306120
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 30 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Compoziția terciului conform HG nr. 338 din 11.05.2011 ,,pentru aprobarea Regulamentului sanitar privind formulele de început şi formulele de continuare ale preparatelor pentru sugari şi copii mici” modificată prin și HG 179/2018 cu privire la aprobarea regulamentelor sanitare privind alimentele destinate sugarilor și copiilor de vârstă mică, alimentele destinate unor scopuri medicale speciale și înlocuitorii unei diete totale pentru controlul greutății. * Autorizație sanitară sau Certificat de înregistrare în siguranța alimentelor ** Certificat de calitate a produselor - eliberat de producător – copie – confirmată prin semnătura electronică a Participantului. *** Certificat privind siguranța alimentelor, emis de către un organ abilitat (ex: ISO 22000, BRCGS, FDA, etc). Termenul de valabilitate restant (la momentul livrării) va constitui: nu mai puțin de 60% din cel inițial pentru bunurile cu o valabilitate de 2 ani şi mai mult şi de 80% din cel inițial pentru bunurile cu o valabilitate de până la 2 ani." CPV: 15500000-3 - Dairy products
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SH Hendrix Bail SRL

Normalized price: 3 200 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications