1
Enquiry period
with 30.10.2024 15:32
to 04.11.2024 16:00
2
Bidding period
with 04.11.2024 16:00
to 07.11.2024 16:00
3
Auction
with 08.11.2024 14:00
to 08.11.2024 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 540 000 MDL
Period of clarifications: 30 Oct 2024, 15:32 - 4 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals: 4 Nov 2024, 16:00 - 7 Nov 2024, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Pavaj „Cărămidă”, inclusiv servicii transport în com.Bubuieci, mun.Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Toader Bubuiog 28
Web site
---
The contact person
Full name
Negara Inga
Contact phone
067435837
Purchase data
Date created
30 Oct 2024, 15:32
Date modified
31 Oct 2024, 10:50
Achizitii.md ID
21304661
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
31 Oct 2024, 10:50
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, atasati, Va rog anuntul de participare clar, pentru ca un subpunct din anunt se se vede toata informatia.
Answer (31 Oct 2024, 10:59):
Bună ziua. Se subînțelege din conținut că trebuie să prezentați anexa nr.7 din documentația standard-caiet de sarcini încărcată în sistem: Declaraţia privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.