Select the type of procedure
Commercial procurement
21303851
1
Enquiry period
with
28.10.2024 14:17
to 10.11.2024 10:37
to 10.11.2024 10:37
2
Bidding period
with
10.11.2024 10:37
to 18.11.2024 10:37
to 18.11.2024 10:37
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
828 800 MDL
Period of clarifications:
28 Oct 2024, 14:17 - 10 Nov 2024, 10:37
Submission of proposals:
10 Nov 2024, 10:37 - 18 Nov 2024, 10:37
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
achiziţionarea lucrarilor pentru sistemul de iluminat public stradal în satul Regina Maria, r. Soroca
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3033, MOLDOVA, Soroca, s.Regina Maria, s.Regina Maria
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Oct 2024, 14:17
Date modified
29 Oct 2024, 9:53
Achizitii.md ID
21303851
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare cop lucrări prim. regina maria 2024.signed.pdf
anunt de participare cop lucrări prim. regina maria 2024.signed.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare cop lucrări prim. regina maria 2024.signed.pdf
28.10.24 14:17
caiet de sarcini regina maria.pdf
caiet de sarcini regina maria.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini regina maria.pdf
28.10.24 14:17
caiet de sarcini regina maria (1).docx
Bidding Documents
-caiet de sarcini regina maria (1).docx
29.10.24 09:53
Date:
28 Oct 2024, 16:16
Question's name:
Caiet de sarcini - partea descriptiva
Question:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Answer (29 Oct 2024, 09:50):
ok
Date:
29 Oct 2024, 08:18
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Solicitam anexarea proiectului de executie in baza caruia s-a elaborat caietul de sarcini/
Answer (29 Oct 2024, 09:52):
va aproipiati la administartia institutiei
Date:
30 Oct 2024, 14:04
Question's name:
Corp de iluminat
Question:
Vă rugăm să indicați în caietul de sarcini informați completă cu privire la puterea corpurilor de iluminat pentru fiecare clasă de iluminat separat pentru P4 și P5?
Answer (8 Nov 2024, 10:36):
conform caietlui de sarcini
Date:
30 Oct 2024, 20:59
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Nivelul de performanță a lucrărilor reiese din scopul principal al proiectului. Scopul principal al sistemului de iluminat public este iluminarea străzilor. Așa dar caietul de sarcini trebuie sa conțină cerința - cât de iluminate trebuie să fie străzile, nivelul de iluminare exprimat în unitatea de măsura [lx] (lux) și nu în W (watt), deoarece iluminarea se măsoară în [lx]. Cu atât mai mult că iluminatul public în RM este reglementat. Publicați cerințele cât și cum sa fie iluminate străzile în conformitate cu legislația în vigoare.
Answer (8 Nov 2024, 10:37):
toata indformatie este inclusa in caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK