Select the type of procedure
Commercial procurement
21303020
1
Enquiry period
with
28.10.2024 10:55
to 02.11.2024 12:00
to 02.11.2024 12:00
2
Bidding period
with
02.11.2024 12:00
to 05.11.2024 15:00
to 05.11.2024 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
803 082,73 MDL
Period of clarifications:
28 Oct 2024, 10:55 - 2 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals:
2 Nov 2024, 12:00 - 5 Nov 2024, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația capitală a acoperișului oficiului de sănătate Rogojeni, raionul Șoldănești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7230, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Rogojeni, s.Rogojeni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Oct 2024, 10:55
Date modified
28 Oct 2024, 11:35
Achizitii.md ID
21303020
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația capitală a acoperișului odificului de sănătate Rogojeni
Budget: 803082.73 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet_de_sarcini_rogojeni_reparație_acoperiș_oficiu_sănătate.docx.semnat.pdf
caiet_de_sarcini_rogojeni_reparație_acoperiș_oficiu_sănătate.docx.semnat.pdf
Bidding Documents
caietul de sarcini
28.10.24 10:55
duae_rogojeni_lucrări_acoperiș_oficiul_de_sănătate.doc
Bidding Documents
DUAE la procedura de achiziție „Reparația capitală a acoperișului oficiului de sănătate Rogojeni”
28.10.24 10:55
anunt_de_participare_lucrari_acoperiș_os_rogojeni.docx.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_acoperiș_os_rogojeni.docx.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
28.10.24 10:55
ds_lucrari_rogojeni_reparație_acoperiș_oficiul_de_sănătate.docx
Bidding Documents
Documentația standard la procedura de achiziție cererea ofertelor de lucrări.
28.10.24 10:55
Date:
28 Oct 2024, 11:16
Question's name:
Forma desfasurata!
Question:
Rugam autoritatea contractanta sa incarce forma desfasurata a devizului (F5) .
Answer (28 Oct 2024, 11:38):
Am încărcat F 5 la această procedură de achiziție. Vedeți în documentele încărcate.
Date:
28 Oct 2024, 15:15
Question's name:
Sursa de finanțare.
Question:
Care este sursa de finanțare?
Answer (28 Oct 2024, 16:19):
Bugetul de stat. FNDRL.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK