1
Enquiry period
with 25.10.2024 11:41
to 29.10.2024 09:00
2
Bidding period
with 29.10.2024 09:00
to 01.11.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 45 000 MDL
Period of clarifications: 25 Oct 2024, 11:41 - 29 Oct 2024, 9:00
Submission of proposals: 29 Oct 2024, 9:00 - 1 Nov 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Anvelope. Livrarea tuturor anvelopelor se va realiza în termen de maxim 10 zile de la data solicitării sau după înregiatrarea contractului. Transmiterea/recepționarea anvelopelor către beneficiar se va face pe adresa mun. Cahul, str. Garoafelor, 40. Transportarea anvelopelor se va asigura de către furnizor. Toate anvelopele livrate urmează să fie noi, de calitate potrivită și să corespundă necesităților autorității contractante.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandru Lupan
Contact phone
078141990
Purchase data
Date created
25 Oct 2024, 11:41
Date modified
25 Oct 2024, 13:20
Achizitii.md ID
21302797
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Anvelope
Budget: 45000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
monitor2.pdf monitor2.pdf
tenderNotice
Anunt Anvelope
25.10.24 11:41
declaratie de egibilitate.docx
Bidding Documents
-declarație
25.10.24 13:20
formulare anexa 7, 8, 22, 23.docx
Bidding Documents
-formulare
25.10.24 13:20
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-documente standart
25.10.24 13:20
declaratie.doc
Bidding Documents
-declarație
25.10.24 13:20
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.