Select the type of procedure
Commercial procurement
21301869
1
Enquiry period
with
23.10.2024 15:48
to 05.11.2024 10:00
to 05.11.2024 10:00
2
Bidding period
with
05.11.2024 10:00
to 13.11.2024 10:00
to 13.11.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 735 360 MDL
Period of clarifications:
23 Oct 2024, 15:48 - 5 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals:
5 Nov 2024, 10:00 - 13 Nov 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de construcția Terenului sportiv la IP Liceul teoretic “Olimp” din orașul Rezina, strada M. Eminescu, 4.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Oct 2024, 15:48
Date modified
23 Oct 2024, 16:03
Achizitii.md ID
21301869
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Oct 2024, 16:03
Question's name:
Proiect
Question:
Publicati va rog proiectul de executie
Answer (24 Oct 2024, 10:10):
Buna ziua. Vă propunem că puteți face cunoștință cu proiectul tehnic versiune fizică la adresa juridică a primariei orașului Rezina, str. 27 August nr. 1, etaj. 3 și totodată puteți vizita amplasamentul lucrărilor de construcție la fața locului.
Date:
23 Oct 2024, 16:21
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Va rugam la punctul 12 din anutul de participare, la punctul 12 pentru termenul de executie sa adaugati sintagma si primirea ordinului de incepere a lucrarilor. Fiindca lucrarile se incep nu de cind se inregistreaza contractul, dar dupa eliberarea tuturor actelor permisive, care permit din punct de vedere legal inceputul luicrarilor, printre acestea se numara si ordinul de incepere a lucrarilor
Answer (24 Oct 2024, 10:16):
Buna ziua. După semnarea contractului și primirea Garanției de bună execuție a contractului prin transfer la contul autorităţii contractante în cuantumul de 5%, în timpul înregistrării contractului la Trezoreria Regională Beneficiarul va elabora și emite Autorizația de construire a obiectului.
Date:
24 Oct 2024, 09:39
Question's name:
finantare
Question:
Buna ziua, spuneti-ne va rog care este sursa de finantare ? multumim frumos
Answer (24 Oct 2024, 10:16):
Buna ziua. Conform pct. 32 din Anunțul de participare: “Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Proiectul de dezvoltare locală în cadrul Programului Național „Satul Europen”, ediția II, anul 2024, finanțator: Instituția publică Oficiul Național de Dezvoltare Regională și Locală în temeiul contractului nr. RZ 23 431 SE-2, alocația financiară acordată din Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală și cofinanțat (contribuția) beneficiarul – Primaria orașului Rezina”.
Date:
1 Nov 2024, 09:35
Question's name:
Experienta similara
Question:
Se consideră construcția, amenajarea, reparația și asamblarea terenurilor de joacă și a terenurilor de sport ca experiență similară conform pct. 16 subpct. 7 din anunțul de participare?
Answer (1 Nov 2024, 10:15):
Buna ziua. Conform pct. 16, subpct. 7 din Anunțul de participare sunt Documentele justificative solicitate ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE.
Cerințele și criteriile de selecție la evaluarea ofertelor pentru experiența semilară se menționează în Anunț de participare conform pct. 16, subpct. 6.3: Declarație privind experienţa similară în ultimii 5 ani, (anexa nr. 12) din Documentația standard și subpct. 6.4: Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, (anexa nr. 13) din Documentația standard.
Ofertantul economic trebuie să demonstreze că au finalizat în ultimii 5ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor):
un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract.
Sau
valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/ contractele în baza cărora se întrunesc cerinţele stabilite, pentru fiecare dintre acestea prezentându-se informaţii detaliate, conform următoarelor documente suport: - copii ale respectivului/ respectivelor contract/ contracte, astfel încât autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate, valoarea acestora şi preţul; - procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, care atestă executarea lucrărilor, insoțit de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului
Conform pct. 16 subpct. 7 din Anunțul de participare sunt Documentele justificative solicitate ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK