Select the type of procedure
Commercial procurement
21301238
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
862 500 MDL
Period of clarifications:
22 Oct 2024, 15:04 - 27 Oct 2024, 9:00
Submission of proposals:
27 Oct 2024, 9:00 - 2 Nov 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea lucrări de reparație a holului central la clădirea administrativă nr.1 din str. A. Russo, mun. Chișinău., ÎN CONFORMITATE CU CERINȚELE STIPULATE ÎN ANUNȚUL DE PARTICIPARE SI CAIETUL DE SARCINI
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Oct 2024, 15:04
Date modified
2 Nov 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21301238
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea lucrări de reparație a holului central la clădirea administrativă nr.1 din str. A. Russo, mun. Chișinău.
Budget: 862500.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
24 Oct 2024, 12:44
Question's name:
Cerinte catre ofertanti
Question:
Buna ziua. Concretizati si corectati procentul (%) garantiei de oferta.
Answer (24 Oct 2024, 13:48):
Buna ziua! Corectat! Multumim! O zi reusita!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK