1
Enquiry period
with 22.10.2024 14:36
to 01.11.2024 14:30
2
Bidding period
with 01.11.2024 14:30
to 11.11.2024 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 9 369 770 MDL
Period of clarifications: 22 Oct 2024, 14:36 - 1 Nov 2024, 14:30
Submission of proposals: 1 Nov 2024, 14:30 - 11 Nov 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3043, MOLDOVA, Soroca, s.Şolcani, Șolcani
Web site
---
The contact person
Full name
Dragan Elena
Contact phone
067676399
Purchase data
Date created
22 Oct 2024, 14:36
Date modified
28 Oct 2024, 14:53
Achizitii.md ID
21301200
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf
Bidding Documents
-cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf
Bidding Documents
-cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf
Bidding Documents
-cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf
Bidding Documents
-cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf
22.10.24 14:36
cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf
Bidding Documents
-cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf
22.10.24 14:36
duae 2024.docx
Bidding Documents
-duae 2024.docx
22.10.24 14:36
cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf
Bidding Documents
-cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf
22.10.24 14:36
pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf
Bidding Documents
-pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf
Bidding Documents
-pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf
Bidding Documents
-pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf
Bidding Documents
-pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf 2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf
Bidding Documents
-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf
28.10.24 11:30
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
Bidding Documents
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
28.10.24 14:53
documentatia standart 2024.docx
Bidding Documents
documentatia standart 2024.docx
28.10.24 14:53
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
Bidding Documents
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
28.10.24 14:53
Date:
25 Oct 2024, 11:44
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, unde gasim f 1 desfasurata asa cum prevede ordinul 69 D.S. anexa 23 Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat(publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va SOLICITAM SA NE INFORMATI DIN CE CONSIDERENTE ATI EXCUS DIN D.S. acest inscris?
Answer (28 Oct 2024, 11:09):
ok
Date:
25 Oct 2024, 12:05
Question's name:
CERINTE ABUZIVE
Question:
disponibilitatea de bani lichizi pentru anul curent, pentru a demonstra capacitatea finaciară, în vederea executării obiectului cereti 3 mln. Acasta cerinta e disproportionala in raport cu principiile art. 7 din Legea 131 si Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru: e)asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică. Intelegem grijele AC dar aceste griji ar fi bine sa fie corelate la situatia reala. Licitatia se va solda cu un contract cel mai devreme la finele lunii noembrie, in decembrie se intra in perioada rece a anului, sudura conductelor din pe la -5 C nu se face, nici asfalt nu se asterne, deci se intreaba care va fi efectul cerintei in cauza? Limitarea concurentei si micsorarea numarului de participanti. Mai mult Legea 181 din 25-07-2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale in Articolul 66(5) scrie :Se interzice încheierea de către autoritățile/instituțiile bugetare a contractelor cu efectuarea plăților anticipate (avans) pentru achiziționarea mărfurilor, serviciilor și lucrărilor, cu excepția: a) lucrărilor de construcții și reparații capitale, a căror valoare nu depășește 10 la sută din limita anuală stabilită pe obiectiv în scopul organizării proceselor tehnologice și procurării de materiale și utilaj, în cazul în care contractele de antrepriză încheiate între beneficiari și antreprenori prevăd astfel, cu confirmarea ulterioară a sumelor plătite prin volume de lucrări executate efectiv pe parcursul anului de gestiune; Dupa cum vedeti se opereaza inver cu un avans de 10%. Ar fi corect de indicat in procente fata de suma ofertei si in cuantum ce nu ar depasi 10%. Pe acest subiect au fost contestatii si ANSC a avut o abordare in sensul expus supra
Answer (28 Oct 2024, 11:06):
ok
Date:
25 Oct 2024, 15:47
Question's name:
Termen de garanție 10 ani
Question:
Va transmitem un extras din decizia ANSC pe o cauza sim8lar unde sa cerut garantia pe lucrari de 10 ani "În concluzie, Agenția reține că autoritatea contractantă nu a fost în măsură să argumenteze/probeze posibilitatea executării efective a unei garanții ce depășește 5 ani, inclusiv prin raportare la valoarea estimată a achiziției, or garanția care urmează a fi asumată de către potențialii ofertanți urmează a fi una reală și nu formală, astfel încât, rezultatul acesteia să asigure durabilitatea proiectului, însă nu pentru a exclude „companiile oneste, ce nu își asuma garanții nexecutabile” după invocă și contestatorul. " Deci pentru a evita litigiu prin contestație va cerem sa indicat termen de garanție legal, 5 ani conform Legii 721
Answer (28 Oct 2024, 11:08):
spre modificare
Date:
28 Oct 2024, 07:54
Question's name:
Termen de garantie de 10 ani a lucrarilor.
Question:
Stimata AC va rog frumos sa consultati o speta a ANSC pt a va informa cum institutia de resort abilitata cu clarificarea intrebarilor de genul a tratat/interpretat/decis un asemenea caz la o contestatie depusa de participantii la proceduri de licitaie publica la etapa la care ne aflam si noi cu Dvs,evident documentatia de atribuire a fost contestata si procedura de licitatie a fost revocata cu deciziile ulterioare .Nr. 03D-503-23 Data: 31.07.2023 privind soluționarea contestației formulate de către ...........” SRL, înregistrată la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor cu nr. 02/532/23 la data de 03.07.2023, pe marginea procedurii de achiziție publică nr. MD-1687954914989 . va rugam sa cititi atent si sa actionati in cadrul legal,in caz contrar ne rezervam dreptul legal de a ne apara drepturile.
Answer (28 Oct 2024, 11:08):
spre modificare
Date:
28 Oct 2024, 08:13
Question's name:
Garantia de buna executie.
Question:
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont..... Este un motiv vadit de a contesta documentatia de atribuire daca nu modoficati cerintele abuziv modificate de catre dvs.
Answer (28 Oct 2024, 11:09):
se transferă/prezintă esalonat pe contul autorității contractante, dupa prezentarea procesului verbal de îndeplinire a unei porțiuni de lucrări. se transferă la contul autorității contracnate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.