Public procurement
21299865
Servicii de asistență medicală urgentă specializată de ambulator și urgentă spitalicească (îngrijiri acute), acordate de instituțiile medicale de nivel raional și municipale din mun. Bălți
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
100 000 MDL
Period of clarifications:
18 Oct 2024, 10:32 - 28 Oct 2024, 11:00
Submission of proposals:
28 Oct 2024, 11:00 - 31 Oct 2024, 11:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Asistența medicală (servicii medicale) calificată şi de calitate acordată în volumul prevăzut de actele normative în vigoare funcționarilor publici cu statut special, care necesită asistență medicală de urgență, acordată de instituțile medicale cu locația:
r-le Soroca, Leova, Orhei, Glodeni, Cimișlia, Căușeni, Dondușeni, Anenii Noi, Telenești, Taraclia, Sîngerei, Rezina, Ocnița, Ungheni, Cantemir, Cahul, Hîncești, Criuleni, Șoldănești, Ceadîr-Lunga, Fălești, Florești, Comrat, Vulcanești, Edineț, Nisporeni, Bălți.
r-le Soroca, Leova, Orhei, Glodeni, Cimișlia, Căușeni, Dondușeni, Anenii Noi, Telenești, Taraclia, Sîngerei, Rezina, Ocnița, Ungheni, Cantemir, Cahul, Hîncești, Criuleni, Șoldănești, Ceadîr-Lunga, Fălești, Florești, Comrat, Vulcanești, Edineț, Nisporeni, Bălți.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Oct 2024, 10:24
Date modified
11 Nov 2024, 14:28
Estimated value (without VAT)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21299865
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Contract period
2 Nov 2024 10:28 - 31 Dec 2024 10:31
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_sm.signed.pdf
anunt_de_participare_sm.signed.pdf
Bidding Documents
-
18.10.24 10:32
Lot documents
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK