Select the type of procedure
Commercial procurement
21299192
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 700 000 MDL
Period of clarifications:
17 Oct 2024, 9:25 - 25 Oct 2024, 15:13
Submission of proposals:
25 Oct 2024, 15:13 - 31 Oct 2024, 11:13
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație curentă în cadrul secției ,,Consultativă şi unitatea primiri urgente’’ al IMSP SCTO.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Se anulează în temeiul art. 71 alin (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere că au fost depuse numai oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme și anumea nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, dintre care ofertele prezentate de operatorii economici depășesc valoarea estimativă mai mult de 30 %.
Date of cancellation
4 Nov 2024, 8:41
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Oct 2024, 9:25
Date modified
5 Nov 2024, 15:22
Achizitii.md ID
21299192
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație curentă în cadrul secției ,,Consultativă şi unitatea primiri urgente’’ al IMSP SCTO.
Budget: 1700000.0 MDL
Cancelled
Date:
23 Oct 2024, 14:48
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! Poz 16,18 consumul de resurse pe unitate de masura nu coincide cu resursele din programa. Concretizati . Multumesc
Answer (23 Oct 2024, 14:54):
Atașat formular desfășurat corect.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK