Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
50 250 MDL
Period of clarifications:
11 Oct 2024, 15:55 - 12 Oct 2024, 17:00
Submission of proposals:
12 Oct 2024, 17:00 - 12 Nov 2024, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Hârtie pentru tipărit pentru anul 2025
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, din motivul că pe parcursul analizei, evaluării și/sau finalizării procedurii de atribuire, s-au constatat erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective, fără a încălca principiile prevăzute la art. 7. Totodată, vă informăm că entitatea contractantă a admis o eroare în documentația de atribuire, nespecificând în detaliu toate aspectele de referință.
Date of cancellation
21 Nov 2024, 11:07
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Oct 2024, 15:55
Date modified
21 Nov 2024, 11:11
Achizitii.md ID
21293969
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK