1
Enquiry period
with 10.10.2024 14:07
to 11.10.2024 17:00
2
Bidding period
with 11.10.2024 17:00
to 16.10.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 374 632,54 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2024, 14:07 - 11 Oct 2024, 17:00
Submission of proposals: 11 Oct 2024, 17:00 - 16 Oct 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Extinderea lucrări de electricitate din cadrul lucrărilor de renovare și modernizare a secției Terapie și Geriatrie

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Derbeniov
Contact phone
+37322448
Purchase data
Date created
10 Oct 2024, 14:07
Date modified
11 Oct 2024, 11:07
Achizitii.md ID
21292555
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
10.10.24 14:07
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
10.10.24 14:07
Date:
11 Oct 2024, 11:07
Question's name:
AP
Question:
LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 57 (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare.
Answer (11 Oct 2024, 13:01):
Buna ziua ,aceasta procedura este de valoare mica
Date:
11 Oct 2024, 13:26
Question's name:
Răspuns (11 oct 2024, 13:01)
Question:
Da macar sa fie si micro, respectati legea
Answer (11 Oct 2024, 16:57):
Conform prevederilor Regulamentului cu privire la achiziţiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 870/2022 modalitățile de achiziționare sunt: I. În baza facturii de plată: în cazul în care valoarea achiziției nu depășește 50 000 de lei fără taxa pe valoarea adăugată. II. Încheierea de contracte directe cu operatorul economic pentru: 1. bunuri și servicii: de la 50 000 până la 150 000 lei; 2. lucrări: de la 50 000 până la 200 000 lei; 3. serviciile sociale și alte servicii specifice enumerate în anexa nr.2: de la 50 000 până la 300 000 lei. III. Desfășurarea achizițiilor publice de valoare mică prin intermediul SIA „RSAP”,cu excepția cazurilor prevăzute la pct. 14, pentru: 1. bunuri și servicii: de la 150 000 până la 300 000 lei; 2. lucrări: de la 200 000 până la 375 000 lei; 3. serviciile sociale și alte servicii specifice enumerate în anexa nr.2: de la 300 000 până la 600 000. Notă: lei fără T.V.A. Valoare mică, Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice termenul de depunere a ofertelor atribuirea prin intermediul SIA “RSAP” Cel puțin 2 zile.
Date:
11 Oct 2024, 13:51
Question's name:
Punctul 6 in anunt este absurd - Vizita obligatorie in teren
Question:
Pentru participantii de la Chisinau obligativitatea nu este profitabila asa ca insistam eliminarea acestui punct. Anexati proiectul de executie in baza caruia s-a elaborat caietul de sarcini.
Answer (11 Oct 2024, 16:57):
1. Vizita în teren va fi pe data 15.10.2024 ora 9.00 2. Ofertantul este obligat: - să inspecteze terenul pentru lucrări și împrejmuirile acestuia pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuială și risc, factorii necesari pentru pregătirea Ofertei 3. Prezentarea la ofertă a procesului-verbal al vizitei la fața locului este obligatorie. Varianta scanată de pe original si semnată electronic.. Operatorii economicii care nu vor efectuat vizita la amplasamentul lucrării NU VOR FI ACCEPTAȚI la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări. Această condiție este înaintată pentru a evita posibilele litigii și conflicte care ar putea tergiversa și afecta lucrarea .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.